Forfatter Emne: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland  (Læst 3376 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Dato: Maj 18, 2012, 01:50:17 pm »
Jeg havde før ombygningen af min SV haft mine blinklys monteret i de forreste positions pærer, samt i baglygten. Begge dele er nu klippet (hjerneblødning+smeltet modstand), og jeg har kraftigt brug for hjælp til at få det hele til at virke igen. Jeg har dog ingen anelse, om der skal købes noget ind, eller om det bare er plug n play.

Hvis en derude har lyst til at hjælpe snarest muligt, kvitterer jeg med hvad der nu engang hører sig til af kontanter, is pølser og popcorn.

På forhånd tak!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Sv: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2012, 02:01:12 pm »
Hvis en derude har lyst til at hjælpe snarest muligt, kvitterer jeg med hvad der nu engang hører sig til af kontanter, is pølser og popcorn.

Inviterer du på en date???  :lmao:
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #2 Dato: Maj 18, 2012, 02:54:32 pm »
Hvis en derude har lyst til at hjælpe snarest muligt, kvitterer jeg med hvad der nu engang hører sig til af kontanter, is pølser og popcorn.

Inviterer du på en date???  :lmao:
:lmao:  :lmao:  :lmao:
The ride is the objective... The destination is the excuse.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2012, 06:20:06 pm »
Jeg sætter ihvertfald pris på, hvis nogen inden for kort tid vil melde sig på banen som tekniker :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #4 Dato: Maj 18, 2012, 08:06:37 pm »
Jeg har tid i aften hvis du selv har tid.... nogen der evt. vil sms ham en headsup?
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

sircajun

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1004
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #5 Dato: Maj 18, 2012, 08:23:14 pm »
min mobi 299 065 05
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #6 Dato: Maj 20, 2012, 07:08:31 pm »
Så blinker SVinet lystigt derudaf! Hold kæft hvor er det verdensklasse at kunne få hjælp så hurtigt i denne klub, i er sku nogle guttermænd!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #7 Dato: Maj 20, 2012, 07:23:48 pm »
Irriterer mig bare at vi ikke fik målt op de 2 ”ekstra ledninger” vi fandt.. de må være til undertray blink (vinterprojekt)
Hvis du en gang skal ha LED i front så skal du nok bruge: http://www.louis.de/_1005609cd58d4d7ea032ab56fde8a00bcf/index.php?topic=artnr&artnr=10033844

It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Hjælp til blinklys montering KBH / Sjælland
« Svar #8 Dato: Maj 20, 2012, 08:37:17 pm »
Irriterer mig bare at vi ikke fik målt op de 2 ”ekstra ledninger” vi fandt.. de må være til undertray blink (vinterprojekt)
Hvis du en gang skal ha LED i front så skal du nok bruge: http://www.louis.de/_1005609cd58d4d7ea032ab56fde8a00bcf/index.php?topic=artnr&artnr=10033844
Det kunne se nice ud, hvis vi kunne få dem til at blinke i takt ligeså :-) Det må vi kigge på, hehe.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.