Hej alle
Jeg ved godt at det er den 'forkerte' suzuki jeg er endt med, men jeg har nu været med på en læser herinde på forummet siden jeg faldt for SV'eren.
Da budgettet ikke helt passede til en SV'er, endte jeg med at komme ud og rulle på en dejlig GSF 400 Bandit fra 91.
Jeg er ung MC'er, hvilket også krævede at cyklen skulle drosles,
tidligere ejer havde et droslingskit liggende, hvilket nu er monteret. (Man skulle nødig skabe unødig opmærksomhed
)
Efter at jeg havde haft den i små 2-3 uger, begyndte den dog at have startproblemer, noget der kunne løses ved at genlade batteriet eller bare løbe den i gang.
Jeg fik ved næst givne lejlighed skiftet batteriet, og det fungerede fint i omkring 4 dage. Banditten var så et smut inde til KBH's marathon for at sætte en kammerat af, og efter en kort optankning, så blev optrækket underligt og den lød meget anderledes i potten. Den havde tidligere en fræk brummen, hvilket nu er endt med at være en kedelig mere hakkende lyd. Denne lyd forsvandt dog da jeg kom over 4k o/min. På vejen jeg hjem, så blev den meget meget varm, hvilket den stadig var en time efter at jeg havde ankommet derhjemme
Nu har den for alvor startproblemer, og den går ud selvom den får choker. Medmindre den får fuld choker(altså over 4k o/min.) Hvis den holder tomgangen, og der bliver givet gas, så går den ud med det samme. Det lykkedes mig at rulle 10 meter, men den gik ud igen.
Så mit spørgsmål er, hvad mit problem kan være og hvad der skal gøres for at fikse det? Jeg kan godt skrue selv, og har haft tanken ae for at tjekke kølingssystemet, hvilket havde rigelig væske, der er samtidig rigelig benzin på og olie. Killswitch er selvfølgelig på ON osv. Jeg har optaget en film snas hvis der er nogle der er interesserede i lyden.
Håber meget på at i vil hjælpe en rookie som jeg
Hvis der er nogle der bor nær Glostrup området, så smider jeg gerne lidt mønt eller noget flydende guld mod en diagnose
Med venlig hilsen
Martin