Forfatter Emne: Lidt blandet sjov og ballade  (Læst 1601 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Lidt blandet sjov og ballade
« Dato: November 02, 2005, 11:05:55 am »
Historisk bredbåndsforbindelse
I København havde arkæologerne gravet et hul på 2 meter, og her fandt man nogle kobberstumper.

Ud fra det antog man, at man i allerede for 2000 år siden havde et udbygget kobbernet i København.

I Odense ville arkæologerne se, om det også var tilfældet hos dem. Man gravede og kom ned i 4 meters dybde, inden man fandt noget. Man fandt nogle glasstumper, og ud fra det antog man, at man i Odense havde et udbygget fibernet for 4000 år siden.

I Århus ville man ikke være bagud, så man begyndte at grave. Man gravede og gravede, og da man var kommet ned i 8 meter dybde, havde man ikke fundet en skid.


Derfor antog de Århusianske arkæologer, at man allerede for 8000 år siden havde et udbygget trådløst netværk i Århus.

**************************************************************************************************************************

Prins Henrik var på jagt med en jagt kammerat, og efter et stykke tid stoppede de op, da de fandt en ged der sad fast med sit hoved i et dyrehegn. Jagt kammeraten var hurtig, lynede bukserne ned, og gav geden en ordentlig "Herre" tur bagfra..... Da han stak åndet var færdig, vendte han sig om mod Prins Henrik og sagde forpustet: "Så er det din tur"...Prins Henrik vendte sig om, og med lynets hast, rev han nærmest bukserne ned, klemte sit hoved fast i dyre hegnet og råbte : "SÅ ER JEG KLAR"

**************************************************************************************************************************

Og vi fortsætter i det royale...
Hvis den lille nyfødte prins´s navn både skal afspejle noget kongeligt og noget australsk...hvad så med at kalde ham for KingGuru ??

**************************************************************************************************************************

Kender i så den med gorilaen i træet ?

En mand opdager, at der sidder en gorilla i hans æbletræ. Han går selvfølgelig ind og ringer til den lokale gorillafanger, der kommer anstigende med et net, en riffel samt en lille gravhund.

Gorillafangeren rækker manden riflen og forklarer: "Nu klatrer jeg op i træet og ryster det, så gorillaen falder ned. derefter farer hunden hen og bider den i nosserne. Gorillaen bliver så paralyseret af smerte, at jeg har tid til at klatre ned og binde den ind i dette net."

"Jamen - hvad skal jeg så med riflen ?" spørger manden.

"Det er hvis det lykkes gorillaen at ryste mig ned af træet. Så skal du skynde dig at skyde hunden."

**************************************************************************************************************************

De 5 hemmeligheder for at finde den rigtige kvinde:

1. Det er vigtigt, at finde en kvinde som ordner husholdningen, som laver mad, rydder op, og også har et job.

2. Det er vigtigt, at finde en kvinde som kan få dig til at le.

3. Det er vigtigt, at finde en kvinde som du kan stole på, og som ikke lyver.

4. Det er vigtigt, at finde en kvinde som er god i sengen, og som elsker at have sex med dig.

5. Det er vigtigt, at disse fire kvinder ikke kender hinanden.

**************************************************************************************************************************

Eller en anden chauvinistisk-vits, som jeg selvfølgelig heller ikke synes er sjov...  

Kvinder er som hunde...

Nogen gange -når man taler til dem, så ser de rent faktisk ud som om, de forstår, hvad man siger.....

**************************************************************************************************************************

Manden kommer på arbejde med at kæmpe sæbeøje. "Hva´ er der sket?" spørger hans kolleger.
jo, jeg var på golfbanen. Min kone var med, og hun er ikke så god til golf. Hun fik slået bolden laaangt ud på en mark. Jeg ledte og ledte, og fandt til sidst bolden i røven på en ko. Det var så utroligt, at jeg hentede min kone for at vise hende det. Jeg løftede op i koens hale og sagde så til hende: "Ligner det ikke din?"

**************************************************************************************************************************

Tre piger diskuterer deres kærester
"Det er sjovt", siger den første. "Men Peters testikler er altid helt iskolde, når jeg giver ham et blowjob."

"Det var da mærkeligt, Sådan er det også med min Søren" siger den anden pige.

De vender sig imod den tredje pige:

"Hvad med din kæreste. Er hans løg også kolde, når du sutter den af på ham".

"Aad, hvor ulækkert. Jeg kunne aldrig finde på at tage hans diller i munden," sprutter den tredje pige.

"Du er da tosset," griner de to andre. "Et godt blowjob er da den bedste måde at holde fast i din kæreste."

Den næste morgen mødes de alle tre på en cafe. Blowjob-novicen med et grimt blåt øje.

"Ja min kæreste stak mig en ordentlig en på låget i går aftes," forklarer hun.

"Hvorfor dog det?" Spørger de andre.

"Jeg forstår det heller ikke," siger pigen. "Det eneste, jeg sagde, var at det var sært, at hans testikler var så varme, når nu Søren og Peters plejede at være så kolde."

**************************************************************************************************************************

Man og kone er ude at køre i bil i de store skove i Oregon, da de pludselig strejfer et stinkdyr. Den er kun skadet, så de mener det er bedst at tage den med til en dyrlæge.

Under turen siger konen at den ligger og ryster i hendes hænder. Manden siger at den nok fryser, så hun burde tage den i sit skød og varme den.... "Jamen hvad med stanken" siger hun...

"Jamen så hold da kræet for næsen kvinde"!!!


Hele møget er tyv-stjålet fra VFR.dk :oops:
Det positive er, at de for en gangs skyld kunne bruges til noget fornuftigt  :twisted:
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Lidt blandet sjov og ballade
« Svar #1 Dato: November 02, 2005, 11:33:27 am »
Godt frokostgrin  :lol:  :lol:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Bongers

  • Gæst
Lidt blandet sjov og ballade
« Svar #2 Dato: November 02, 2005, 11:52:06 am »
:lol:  :lol:  :D  :lol:  - sådan en hund har jeg engang haft  :?  :?