Hej SV'ere
Min grisling ville ikke starte i mandags. Massere af strøm på, sikringen var intakt, benzin var der nok af og startermotoren kørte fint rundt. Den startede bare ikke.
Jeg ventede nogle timer og prøvede så igen. Denne gang startede den. Ingen problem.
Men problemet er kommet igen. Var lidt naiv at tro problemet ville gå over, men nej
Kiggede lidt rundt herinde og så det muligvis kunne være både ventiler, stifter i karburatoren mm. der skulle renses, motioneres.
Så jeg prøvede mig lidt frem. Fik sat et bilbatteri på så den ikke døde for strøm. Kontrollerede om den lugtede af benzin i udstødningen, Tjek. Måske var den druknet ?
Blev anbefalet af Sajmon at bruge diesel start spray hvis den var druknet. Men intet hjalp.
Derefter åbnede jeg op for tanken og tog et af tændrørene ud. Jeg satte tændrøret i hætten og holdte den op af stellet flere steder, men der kom ingen gnist.
https://www.dropbox.com/s/e855a6n97izi0tj/2012-04-26%2015.10.39.jpgJeg er lidt på bag bund lige nu og en lille smule stresset, da jeg skal til mestersvinger kursus d. 4 maj.
Er jeg ude I at købe nye tændspolere ? Er der forskel på for og bag tændspole ? Kan jeg have gjort den test med tændrøret forkert ?
Ville sætte stor pris på Jeres hjælp for lige nu står den ude på DTU og har ikke mulighed for at få den hjem
>> Vikingpower
sv650 s 99 grisling