Forfatter Emne: Mørkegrå grisling med sort Devil potte og "slidmærker" fra asfalten på højre side  (Læst 3674 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Holder parkeret ved siden af den Grå Hal på Christiania nu.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Har ikke set den, men Damn jeg har set mange grise og svin i dag. De vrimler jo i København. En sølvgrå 1000'ner ved Tivoli, en blå grisling ved frederiksberg, en sort sv'er ved folehaven med rygsæk. Dejligt at se! Glæder mig så meget til min egen er færdig!
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Enur

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Hmm Gregers, blev faktisk lidt nervøs der...
Jeg har en mørkegrå grisling med sort potte og ny-anskaffede slidmærker fra asfalten på højre side.
Det er dog ikke Devil men Akrapovic på min.

Har lige været nede for at tjekke om grisen var stukket af hjemmefra, hvilket den heldigvis ikke var/er.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Har ikke set den, men Damn jeg har set mange grise og svin i dag. De vrimler jo i København. En sølvgrå 1000'ner ved Tivoli, en blå grisling ved frederiksberg, en sort sv'er ved folehaven med rygsæk. Dejligt at se! Glæder mig så meget til min egen er færdig!

Enig, der har været rigtig mange ude i dag. Så også en Sort SV1000s komme op ad Skælbækgade i meget roligt tempo. Måske det var pga. af de lårkorte??? Om ikke andet havde han også en sort rygsæk på.
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Gregers

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 988
  • I ride naked...
Hmm Gregers, blev faktisk lidt nervøs der...
Jeg har en mørkegrå grisling med sort potte og ny-anskaffede slidmærker fra asfalten på højre side.
Det er dog ikke Devil men Akrapovic på min.

Har lige været nede for at tjekke om grisen var stukket af hjemmefra, hvilket den heldigvis ikke var/er.

Hehehe... Du er ikke den eneste med det "logo" i byen ;)
Always be youself.
Unless you can be a Pirate...
Then always be a Pirate!!
SV1000NK6 på gaden... og på banen.

Enur

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 81
Hmm Gregers, blev faktisk lidt nervøs der...
Jeg har en mørkegrå grisling med sort potte og ny-anskaffede slidmærker fra asfalten på højre side.
Det er dog ikke Devil men Akrapovic på min.

Har lige været nede for at tjekke om grisen var stukket af hjemmefra, hvilket den heldigvis ikke var/er.

Hehehe... Du er ikke den eneste med det "logo" i byen ;)

Hehehehe jeg må få lagt grisen ned på venstre side så grisen skiller sig ud fra resten af flokken... troede den havde et unikt "logo" :)