Forfatter Emne: TapaTalk  (Læst 1647 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
TapaTalk
« Dato: April 07, 2012, 10:13:57 pm »
Hvad Fan... er der lige sket med TapaTalk.
Jeg skal sku ikke have min facebook og Tapatalk "rodet" sammen..
Hvad mener I ?

Mvh. Vendelboen
The ride is the objective... The destination is the excuse.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
TapaTalk
« Svar #1 Dato: April 07, 2012, 10:15:30 pm »
Det er vel udviklingen i 2012? Du logger ind med facebook på mange sites i dag, så hvorfor ikke her? :-)
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: TapaTalk
« Svar #2 Dato: April 07, 2012, 10:25:23 pm »
Det er vel udviklingen i 2012? Du logger ind med facebook på mange sites i dag, så hvorfor ikke her? :-)
Fordi at facebook intet har mine posts på SVrider at gøre.. Eller alle andre fora jeg deltager i for den sags skyld..
Desværre Appen er slettet fra min iPhone..
Jeg vil gerne kunne skrive i div. fora uden at det på nogen mulig måde kunne havne på Facebook..
Det behøver jo nødvendigvis ikke være mig, der poster længere, hvis nu du citerer mig her og poster det på facebook... er det JEG har skrevet så på Facebook..
Jeg vil fra i dag af vælge hvad jeg skriver og poster med stor omhu, akkurat som hvis jeg skrev direkte på Facebook.
Og jeg vil gennemgå mine gamle posts for at sikre at der ikke står noget der som ikke skal på Facebook.
Ja kald mig bare Parnoid, men jeg ved at ALT hvad der bliver skrevet på Facebook bliver logget og gemt.. Også det som man tror er slettet.

Så Martin ..Derfor..
Ps: dette må gerne komme på FB ;-)
Pps: Jeg vil stadig være at finde her på danmarks hyggeligste forum..
The ride is the objective... The destination is the excuse.

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
TapaTalk
« Svar #3 Dato: April 07, 2012, 10:41:45 pm »
Du vælger jo også selv om du vil poste dine indlæg på facebook.. Valget er dit.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Basler

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
  • Alexander
TapaTalk
« Svar #4 Dato: April 07, 2012, 10:51:03 pm »
Jeg valgte det bare fra ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
TapaTalk
« Svar #5 Dato: April 08, 2012, 01:36:51 am »
Vendelbo, det lyder som om du er bange for hvad der havner på facebook? Kunne du ikk bare lade vær med at logge ind?
Jeg syntes det er en smart feature! Men jeg kan ikke rigtig se hva den sender videre til facebook, så jeg sagde nej til Fb. Og twitter og bare "Done" i stedet :)

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
TapaTalk
« Svar #6 Dato: April 08, 2012, 03:20:59 am »
Sådan som jeg umiddelbart forstod det, så kunne man vælge at lade den linke til ens posts på facebook, så man på den måde kunne vise sine omgivelser, at man var aktiv på svrider.

Men da ingen af mine andre venner har MC, fandt jeg det pænt ligegyldigt at linke til svrider, Hehe.
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

Vendelboen

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 349
Sv: TapaTalk
« Svar #7 Dato: April 08, 2012, 08:22:36 am »
Sådan som jeg umiddelbart forstod det, så kunne man vælge at lade den linke til ens posts på facebook, så man på den måde kunne vise sine omgivelser, at man var aktiv på svrider.

Men da ingen af mine andre venner har MC, fandt jeg det pænt ligegyldigt at linke til svrider, Hehe.
Og hvad så med det andre poster.. og hvad hvis jeg er citereret i den post.. Nej det rager ikke facebook hvad jeg skriver på svrider.. Sorry..
og hvad nu hvis jeg sletter min facebook profil.. så er jeg lige pludselig afskåret fra at bruge Tapatalk.. Jeg har sku da betalt for den app..
Men det sidste er ligegyldigt App'en er slettet.
The ride is the objective... The destination is the excuse.

Mike

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 208
    • MCG - Galleri
TapaTalk
« Svar #8 Dato: April 08, 2012, 09:39:56 am »
Sådan som jeg umiddelbart forstod det, så kunne man vælge at lade den linke til ens posts på facebook, så man på den måde kunne vise sine omgivelser, at man var aktiv på svrider.

Men da ingen af mine andre venner har MC, fandt jeg det pænt ligegyldigt at linke til svrider, Hehe.
Og hvad så med det andre poster.. og hvad hvis jeg er citereret i den post.. Nej det rager ikke facebook hvad jeg skriver på svrider.. Sorry..
og hvad nu hvis jeg sletter min facebook profil.. så er jeg lige pludselig afskåret fra at bruge Tapatalk.. Jeg har sku da betalt for den app..
Men det sidste er ligegyldigt App'en er slettet.
Helt enig, der er så mange grunde til at skilde de to verdener ad...
Hvis du loggede ind på Fb. efter opdateringen, kan du bare slå det fra igen!
Det er ikke et krav, du skal være logget ind på Fb, det er et tilbud,