Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Plejer at køre en rigtig fin rute fra Haderslev til Middelfart til Karolines, gennem Kolding. Det passer jo super, vi kan lige snakkes ved når vejret bliver bedre og varmen vender tilbage!
Citat fra: Hr Kjær efter April 02, 2012, 03:48:59 pmjeg kører normalt ud fra Kolding, men er helt klar på nogle ture med andre SVin. Sig endeligt til. Mine række-4 venner tuder sådan over at de kun kan høre min fede V2 lyd når vi kører sammen, så de skal da næsten ha lidt fred fra mig Fedt fedt fedt!Plejer at køre en rigtig fin rute fra Haderslev til Middelfart til Karolines, gennem Kolding. Det passer jo super, vi kan lige snakkes ved når vejret bliver bedre og varmen vender tilbage!
jeg kører normalt ud fra Kolding, men er helt klar på nogle ture med andre SVin. Sig endeligt til. Mine række-4 venner tuder sådan over at de kun kan høre min fede V2 lyd når vi kører sammen, så de skal da næsten ha lidt fred fra mig
Heysa.Jeg prøver at få stablet en lille tur på benene imorgen mod Middelfart fra Haderslev, med nogle kammerater.Hvis der er nogle der er friske så smid lige en post her, så skal jeg nok lige give besked senere hvad status er mm.
Citat fra: Rosiak efter April 04, 2012, 09:30:22 amHeysa.Jeg prøver at få stablet en lille tur på benene imorgen mod Middelfart fra Haderslev, med nogle kammerater.Hvis der er nogle der er friske så smid lige en post her, så skal jeg nok lige give besked senere hvad status er mm.Jeg vil gerne hængte mig på hvis det er ok. Jeg kan hele dagen