Forfatter Emne: Ubehagelig oplevelse....  (Læst 2684 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Ubehagelig oplevelse....
« Dato: Oktober 28, 2005, 10:29:33 am »
Ja så har jeg haft den ubehagelige "fornøjelse" at være blandt de første som ankom til en voldsom trafikulykke på vejen ud for hvor vi bor i går aftes ved 22 tiden.  :cry:

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=318281

Jeg har for første gang haft fysisk kontakt med med et dødt menneske...

Ulykken skete ved at en 4-hjulstrækker kommer fra Strø-siden og i det sidste sving mister herrerdømmet over bilen, muligvis fordi den kommer ud i grøften. Den ruller rundt flere gange inden den til sidst rammer frontalt over i en Toyota sportsvan som kommer imod.
De 2 unge i 4-hjulstrækkeren er døde på stedet, den ene en 21 årig kvinde ligger på maven på asfalten, og har et ca 10 - 15 cm hul gennem ryggen, og med adskillige brud på rygsøjlen, og den 23 fyr sidder totalt fastklemt i bilen, som ligger på taget eller rettere der hvor taget engang har været...
Vi får hevet føren af sportsvanen ud og han bløder voldsomt fra hovedet, og da han får blodfortyndende er vi noget bange for om han vil overleve uheldet. Hans kone har ondt i brystet og er ved at gå i panik, men en af de andre fremmødte tager sig af at berolige hende. Heldigvis er der stoppet en pensioneret sygeplejeske som tager sig af manden med hovedlæsionerne.
Jeg prøver sammen med 2 andre om vi kan få den 23 mand ud af bilen, men forgæves, men vi kan også konstantere at han er død på stedet.

Efter hvad der føles som lang tid kommer ambulancerne og politi, og overtager arbejdet, og vi andre kan fortrække og tænke tingene godt igennem...

Puha en grim oplevelse, som jeg håber i andre aldrig kommer ud for hverken som jeg gjorde i går eller som det der er værrer...

Hmmm... Jeg tror jeg ligger mig bagerst på turen i dag... :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #1 Dato: Oktober 28, 2005, 10:36:11 am »
Det lyder ikke rart  :cry: , og ja det giver bestemt stof til eftertanke.

Men det er da prisværdigt at du holdt hovedet rimeligt koldt så længe det stod på.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #2 Dato: Oktober 28, 2005, 10:37:59 am »
Puha Jannik det er godt nok en voldsom grim oplevelse du har fået... Men flot at du trods alt har handlet/deltaget, det må kræve meget af ens psyke, selvom man nok ikke når at tænke meget før man går ind i det!!

God du har dine piger derhjemme til at være lidt gode ved dig efter i går!!!
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #3 Dato: Oktober 28, 2005, 11:17:12 am »
Det lyder godt nok som en af de mindre behagelige oplevelser  :?

Men max point, for at du holdt hovedet koldt, og hjalp til  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #4 Dato: Oktober 28, 2005, 11:26:48 am »
Jannik du er min personlige helt,  :!:  :!:  :!:  :!:  :!:
husk at i snakker med folk om oplevelsen, dvs både dig og Cecilie, det må f.... have været en grim oplevelse.

så kommer ens egen udødelighed lige pludseligt i et andet perspektiv.....
   

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #5 Dato: Oktober 28, 2005, 11:31:16 am »
En rigtig grimmert, men fedt at du handlede i stedet for at gå i sort.
Utroligt så stor forskel der er på fiktion og virkelighed........
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #6 Dato: Oktober 28, 2005, 11:53:37 am »
Rygklap herfra, Jannik. Jeg ved at en sådan oplevelse sætter dybe spor og at det er noget der vil ligge i din underbevidsthed resten af dit liv. Jeg er sikker på at du er stærk nok til at håntere det, men glem ikke at snakke med andre om det. Har selv oplevet at en ældre dame trådte ud foran en bil på Peter Bangs Vej. Den dag idag ved jeg ikke om hun overlede en meget grim hovedlæsion og sikkert mange andre ting. Men det at være den første på stedet og skulle handle hurtigt i en ulykkes situation hvor andre mennesker er slemt tilredt er sku' rimeligt hårdt bagefter når man får tid til at reflektere over tingene.

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Alex

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1238
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #7 Dato: Oktober 28, 2005, 12:27:02 pm »
PUUUHA...  det er jeg sgu ked af at høre om, min ven


både om de to unge menneskers skæbner..  og din oplevelse ved det..

 :cry:  :cry:  :cry:
Alex

- hvis ikke man kommer ud til kanten, er det ikke sjovt

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Ubehagelig oplevelse....
« Svar #8 Dato: Oktober 28, 2005, 12:43:43 pm »
Tak skal i have alle sammen...  :wink:

Jeg skal nok klare det uden de store problemer, for jeg har allerede talt det igennem med så mange mennesker, så jeg er rimeligt ovenpå...

Jeg gik hen og kiggede til stedet for lidt siden, for at lige gennemgå det hele en gang til oppe i knolden, og fandt ud af hvad der egentligt skete siden 4-hjulstrækkeren kunne miste herredømmet sådan.

Den har vært kørt helt af vejen og er endt med at ramme naboens kæmpe sten som han har ved indkørslen med sit nummer på, for derefter at rulle rundt og ende i modsatte vejbane.

Jeg har talt med politiet også og de kan ikke udtale sig om den mand med hovedlæsionerne overlever... :cry:
Jeg krydser sku finger for den stakkel, som er helt uden skyld i dette... :(
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing