Forfatter Emne: Hvor meget skal adskilles ved maling af gaffelben??  (Læst 1925 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Hvor meget skal adskilles ved maling af gaffelben??
« Dato: December 28, 2011, 10:31:20 pm »
Her i det nye år planlægger jeg at jeg vil afmontere mine gaffel ben og få noget nyt olie og andre fjedre i. Og i samme ombæring vil jeg male mine gaffelben mat sorte ala samme farve som stellet.

Men hvor meget skal adskilles før det maleren vil male gafflerne? Vil ha malet alt hvad der er chrom og alu farvet.....
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
Sv: Hvor meget skal adskilles ved maling af gaffelben??
« Svar #1 Dato: December 29, 2011, 09:09:26 am »
Jeg sendte mine afsted til maleren uden at skille dem ad. Han dækkede bare "vandringsområdet" af, samt pakningerne og toppen. Det var ikke noget problem. Resultatet er perfekt.

De var naturligvis pillet ud af broerne. Når de skal monteres igen, så vær forsigtig ikke at ridse malingen, der skal føres igennem broerne.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
Sv: Hvor meget skal adskilles ved maling af gaffelben??
« Svar #2 Dato: Marts 04, 2012, 10:45:31 pm »
har nu mine gaffelben pillet af og klar til at få skiftet fjedre... Men vil gerne ha lakeret benene...

Men toppen af benene har jeg set flere sætte sådan en strømpe hen over? Hvor får man fat i sådan en? Og hvad hedder sådan en?
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

Thomas-R

• Sandt SVin
  • Hvorfor er det sjovest på banen!
Ahhhh, mon ikke man kan skifte den der dims ud med noget andet.....