Forfatter Emne: Andre der har handlet med KMSC???  (Læst 1812 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Super V2en

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Intet slår lyden af en hidsig V2'er
    • http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39639
Andre der har handlet med KMSC???
« Dato: Februar 05, 2012, 11:11:47 am »

Hej med Jer
Er der andre herinde fra som har handlet med KMSC (Kolding mc og scooter center)
jeg var på Forever 2 Wheels messen i Messe C (tidligere dronning Margrethe hallerne) i fredags og på KMSC's stand fandt jeg et par SIDI racestøvler sm grundet omstændighederne var sat ned fra 1700 kr til 800kr rigtig fine endte også med at købe dem. grunden til at spørger er fordi jeg personligt syntes at råd og vejledningen til den rigtige støvle var delvist udeblivende... jeg tog støvlerne på mærkede om jeg kunne holde ud at have dem på også var der ikke så meget mere hjælp at komme efter...

Hvad er jeres erfaringer med dem????   
Suzuki SV 650 S fra 2007 med viper bagpotte, Rizoma miniblink og nr.pladeholder, spejle med indbygget blink, fuldkåbe og blanksort kåbeglas fra hotbodiesracing.com.

http://motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39639

Nyrup

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 122
Sv: Andre der har handlet med KMSC???
« Svar #1 Dato: Februar 05, 2012, 02:17:18 pm »
Jeg mener det var der jeg købte min kåbe. Det var noget oprydningsudsalg på deres hjemmeside, og fik kåben i den rigtige farve og med beslag og det hele for 1700,-
Efter jeg havde bestilt den kontaktede de mig straks angående levering osv, og det forløb ganske fint. jeg fik et fint indtryk af det. Der var jo ikke meget information eller noget for jeg vidste at den passeede i og med farvene var den rigtige.
Så kan ikke sige noget om dem som vejledende butik og mand til mand service.
Kbh Ø,  - Nu uden MC.

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Sv: Andre der har handlet med KMSC???
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2012, 11:46:14 pm »
Jeg har ikke fået handlet der, men har mailet med dem en gang eller to om nogle stumper.

Der var der INTET at komme efter, der hurtige svar (mener det var inden for en time eller to - uanset om jeg skrev klokken 8 morgen eller 8 aften).
De lavede nogle gode rabatter og der var intet at sætte en finger på. Men "kom til" at sælge cyklen inden jeg fik handlet med dem.

Men næste gang jeg mangler noget, er de øverst på listen over steder jeg vil spørge.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.