Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det var vist flere elementer der gik op i en højere enhed her og ikke et spørgsmål om for meget, men for LIDT søvn ... Host host...Folk må desuden MEGET gerne melde tilbage med hvilken potte og hvilket luftfilter de har på!
Hvis nogen står og skal have nye potter så kan man ikke være i tvivl om musikken i Blue Flame potterne 2 podiepladser ud af 3 Ja ja ved godt at vinderen løber med det hele ....
Skurk: Var du i Falkoner bio i mandags??
Citat fra: Henrik306 efter Juni 07, 2012, 12:19:37 pmSkurk: Var du i Falkoner bio i mandags??Ja, jeg var inde og se Promethius med to venner... Gud hvor var den kedelig!
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 12, 2012, 01:01:56 pmCitat fra: Henrik306 efter Juni 07, 2012, 12:19:37 pmSkurk: Var du i Falkoner bio i mandags??Ja, jeg var inde og se Promethius med to venner... Gud hvor var den kedelig!Så var det sgu dig jeg så! Vi sad ved et bord lige ved siden af jer udenfor, 2 fyre og 1 pige...Øv bøv, jeg skal ind og se den i aften Men jeg er nem at underholde, så jeg håber stadig...