Jeg havde sku beholdt SVéren..... Den er sku lidt kedelig at køre på sådan en z750.....
Det er stadig på overvejelses stadiet
Så folkens... Svar nu på hans spørgsmål i stedet for at prøve at overbevise ham om at en sv er det bedste i verden...
Jeg kunne nu godt tænke mig at bytte min sv med en aprila sxv 550 eller anden motard.
Lille Benno hvad ville du selv være tilfreds med i sådan en handel?
Altså, lige nu handler det ikke om guld. Det er mere bekymringen om den "Down-grading" en 750 nok ville være.
du ved, stålstel, billig gaffel, billige bremser osv..
Ville også gerne selv tilbage på en langbenet cykel med knopdæk
Skal man bytte, så skal det ihvertfald IKKE være en Z750 ældre end 2007.
SUPER slasket affjedring, SUPER slatten motor som skal piskes for at rykke bare en lille smule og desuden har irriterende vibrationer mellem 3000 og 8000 rpm - ting som er fikset på 2007 / nyere.
Du skal spørge dig selv hvad HANS grundlag for at ville bytte med din, er...
Jeg skal ikke bestemme hvad du skal gøre, men der er HELT SIKKERT en bedre MC end Z 750 2004 derude - den skal du finde, prøve i mindst en time og bytte din SV'er til i stedet for. Suzuki GSR 600 / Honda Hornet 600 / Yamaha FZ6 er allesammen bedre ideer i min verden.
Og hvis den skal være så ny, så skal jeg grave dybt
Det er sjov at anmeldelserne af den da den kom var fine, og nævner slet ikke noget slask..
http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=29752Har kørt en FZ6, og den var bestemt ikke dårlig