Min SV 650, har gået tæt på 33k nu, så det var på tide jeg fik lavet 24k eftersyn
Ventilerne kunne et værksted få lov til at lave, resten kunne jeg nemt fixe selv. Samtidig har jeg et stykke tid haft på fornemmelsen min SV'er fik for meget føde. Så min far sagde jeg skulle køre den ud til hans gamle kammerat, som har Skjern MC. Han kunne hurtigt sige om det var noget i vejen, mente han. Så da vi skulle i sommerhus ikke så langt fra Skjern, kunne jeg jou passende køre den ud til ham.
Jeg har lige hentet den, og den fik alt for meget benzin. Han havde så smidt den på rullen for at få rettet op på det. Her justerede han ECU'en, og det endte med noget nær perfekte kurver
Jeg sidder stadig i sommerhuset, så kurverne bliver ikke scannet før jeg kommer hjem. Men den levere 76hk på baghjulet nu, 4 mere end før. Bund og top er blevet væsenligt forbedret. Den største forskel er vist på 8hk, i spektret mellem 7000 og 9000 rpm. Sikke nogle sidegevinster når man bare ønskede den gik lidt længere på literen