Forfatter Emne: Brøl potte.  (Læst 1932 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Brøl potte.
« Dato: Oktober 11, 2005, 04:13:23 pm »
En af gutterne blev stoppet af panserne i weekenden. Han fik at vide at hvis han kørte videre ville de kalde ham til syn og udlevere bøde.  :roll:

Grunden var at hans udstødning larmer "lidt  8) " mere end tilladt. Så han måtte pænt vente på at en kammerat ankom med orginal potte og værktøj. Surt at være 125 km hjemmefra :( .

Nu ved jeg godt at der da ikke er nogen herinde der laver om på motorgangen med en "not for road use" potte. Men det kan jo ske i kender en.  :wink:

Så jeg snakkede med en om at svejse en baffler/dæmper sammen for mig. Han kunne så fortælle at Highwayhawk havde bafflere i deres katalog. 85 kr  :shock:  jeg bestilte straks en hos mekanikeren. Så kan den ligge under sædet i tilfælde af at man møder er panser uden liv  :D .

Banditten

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2784
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
Fritidsbeskæftigelse for politiet .....
« Svar #1 Dato: Oktober 11, 2005, 04:21:19 pm »
Jeg er blevet stoppet indtil flere gange af et æg der ikke havde noget andet at tage sig til ......  :twisted:

Hver gang ..... "Din lydpotte larmer lidt for meget. Nu har jeg ikke måleudstyr med så ... du slipper denne gang, men du bør få den målt efter ...! Fortsat god dag .... og kør lidt langsommere ikk' !"

Hver gang må jeg jo sige*: " Har lige købt den hos en forhandler. Han sælger da ikke en ulovlig motorcykel vel !! (og jeg tænker &#%"%&)".

Når jeg så holder stille og rolige ved siden af en HD .... så kan jeg ikke endgang høre min egen "rullemarie" ..... hva er problemet med politiet ?
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Brøl potte.
« Svar #2 Dato: Oktober 11, 2005, 05:17:08 pm »
De må kede sig, meen de, er altså også tilfælde hvor det er berettiget, når man på 8km afstand kan høre en mc accelerere og man spændt står og hører hvordan den bliver tæsket op igennem gearene, venter...  kan høre den kommer nærmere, venter... for efter 15 min. at  se en antikgammel z650 BRØØleeee forbi med 85km/t, doooh
   

kim r

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 236
Brøl potte.
« Svar #3 Dato: Oktober 11, 2005, 07:37:12 pm »
Ja det er jo så heldigt at med Leovince potter følger der jo fløjter/baffler/lyddæmpere med og de er nok de billigste potter man kan købe,, næsten tror jeg 8)