Forfatter Emne: Fra 80 til 225 i bevistløs tilstand...  (Læst 1280 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Fra 80 til 225 i bevistløs tilstand...
« Dato: September 01, 2011, 07:46:31 pm »
... på grund af kollision med en due der gik gennem visiret og glasset på brillerne han også bar :dead:

http://www.visordown.com/motorcycle-news-bizarre/rider-survives-140mph-pigeon-crash/18919.html

Jeg har prøvet at nakke en lavtflyvende fasan omkring Næstved på vej hjem fra Grøn Koncert. Den ramte mit højre knæ og *KABUM* eksploderede ud over kværnen, bukser og jakke.
Føj for et pillearbejde at få fasanstumper og -blod ud de mest mærkelige steder. Knæet hævede i øvrigt op til dobbelt størrelse i løbet af aftenen.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Hollowpoint

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 657
  • Sømand så det gynger!
Sv: Fra 80 til 225 i bevistløs tilstand...
« Svar #1 Dato: September 01, 2011, 10:10:45 pm »
Oy han har godt nok været heldig! :O

Jeg kan levende forestille mig hvordan en fasan kan splatte ud.. Og hvor stort et knæ man for! Selv en sten der bliver kastet op på landevejen og rammer knæskallen kan gøre naller!
Nu: Hus, baby og bil.......
Tidligere: SV650SA K7

Seistrup

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 43
  • Bike: Sv650S
Sv: Fra 80 til 225 i bevistløs tilstand...
« Svar #2 Dato: September 01, 2011, 10:40:43 pm »
Da jeg var lille, kørte jeg sammen med min far på hans store BMW MC imod jylland til noget familie kom-sammen.
lidt efter storebelt ramte vi en fasan med 200 km/t, jeg glemmer aldrig den lyd af et halvtfærdigt fasanskrig, og den fjer bazooka der blev skudt på os.
vi kørte resten af vejen indsmurt i blod   :brok: :lmao:
SV 650SAK8 - Hyperpro Streetkit - Tailtidy