Forfatter Emne: Ombygning af Suzuki SV 650 S  (Læst 2447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Ombygning af Suzuki SV 650 S
« Dato: December 21, 2011, 07:08:09 pm »
Så blev projektet afleveret, og ferien er startet. Dette betyder at der nu er tid til at skrue i svinet! Jeg havde tænkt mig at male stellet og skjolde, samt give den fuldkåbe og ny baglygte, Kåben og lygten er i hus, så der var ikke andet for, end at komme i gang!! Dog har jeg ikke fået fat i noget monteringssæt til kåben endnu, og da jeg faldt over disse to projekter blev jeg i tvivl om hvorvidt jeg skal satse på fuldkåbe, eller naked. Ved godt mange nok vil sige at jeg burde have købt en n hvis det er det jeg vil køre, men nu er det altså en s jeg har, og synes nu at disse projekter blev meget gode!

http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=139599
og
www.svrider.com/forum/showthread.php?t=98087

Dog bliver det med standard forgaffel uanset hvad det bliver til.

Men hvor nemt er det at montere sådan en lygte? Og hvad med speedometer? Kan man få et lille et, der passer i en sv650. Jeg tænker på km-tæller tankmåler km/t osv? jeg skal nemlig ikke have det standard, der stikker en km op, hvis den skal laves naked. Lygten de har monteret koster 3000 eller (lsl urban)sådan noget. Nogen der ved om den kan fås billigere et sted, eller en lygte der bare ligner lidt?

Så snart min mc bliver optaget på MCG, så kommer der et fotoalbum som jeg vil opdatere med ombygningen!
Foreløbigt er der billederne her: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=40714&ipc=134487 (I kunne jo lige hjælpe mig med at få den stemt ind ;) )

Suzuki SV 650 S k3

MKN

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 600
  • SV 1000 S - Kører som en drøm!
Ombygning af Suzuki SV 650 S
« Svar #1 Dato: December 21, 2011, 07:25:46 pm »
Lyder spændende :-)

Har du købt fuldkåben ?
SV 1000 S - Hvid - 2005 - Yoshimura Carbon potter - Powercommander - Sinter metal klodser - Hyperpro forgaffel fjedre - Justerbar styrdæmper - Egosæde - Klar baglygte med blink. Titax Greb.

thilemann

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 207
Sv: Ombygning af Suzuki SV 650 S
« Svar #2 Dato: December 21, 2011, 07:30:13 pm »
Ja, det er den sorte på et af billederne. Har godt set du har søgt en. Det var meningen at jeg skulle have haft et monteringssæt hjem fra USA. Men der gik kuk i bestillingen, så jeg fik det ikke med hjem. Og det er ikke til at få fat i monteringskittet herhjemme, så skal man købe hele kåben :(
Monteringssættet koster ellers kun godt 500,- i USA!
Suzuki SV 650 S k3

Rosiak

  • Gæst
Sv: Ombygning af Suzuki SV 650 S
« Svar #3 Dato: December 21, 2011, 08:03:51 pm »
Det er dælme nogle fede projekter de har haft gang i!
Dog er jeg ikke så meget til de røde fælge, så hellere nogle rimstripes.

Glæder mig til at følge dit projekt!