Jeg har alarm på min. En Spyball....
Og jeg vil ALDRIG have alarm på min bike igen. Den tapper batteriet. og det er træls man skal aktivere den bare for en tankning osv.
Har det lidt sådan, hvis selskabet vil stille for mange betingelser, finder jeg bare et andet selvskab. Og prøv at google folks holdninger til Mondux.
Ved det mener du altså, du giver i øjeblikket 7000 hos IF, og de kræver ikke en lille alarm på skiven, men kan skifte til Mondux, og få den årlige præmie på 5200, men de kræver du bruger 900 kr EN gang, og derved sikre din cykel 5 gange bedre end med en almindelig dum nøgle, det vil du så ikke fordi de har et krav?
Jeg kan i øvrigt også google mig til dårlige anmeldelser hos en del andre selskaber.............
Og som sidste kommentar, krav for et forsikringsselskab, det er ikke ualmindeligt, se på den sidste tids regn? De dækker 1. gang ved oversvømmelse, og så skal du ofre xxxxx tusinde kroner på dræn og brønde?
Hvor er forskellen, ud over du spare 2000 kroner om året for den samme forsikring?
Det nok bare mig der ikke er så god med tal
Ikke for at gnide salt i såret hos IF kunder, men det nemt at google dårlige erfaringer... Kig selv, tog mig 5 sek at finde.. BuM BuM.
http://www.sol.dk/debat/58-fri-debat-bolig/1288373-if-forsikring-godedarlige-erfaringer-med-dem/1288373