Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej alle Super fed respons. Min telefon dødede 3 min efter. Hehe stod lidt i en dum situation, da jeg var taget med en sød pige hjem til hende... Og så låser vi os ude Det blev 850 kr. kl. lort søndag nat.. Så har man også prøvet det.
Citat fra: VikingPowerSV efter Juli 11, 2011, 06:00:04 pmHej alle Super fed respons. Min telefon dødede 3 min efter. Hehe stod lidt i en dum situation, da jeg var taget med en sød pige hjem til hende... Og så låser vi os ude Det blev 850 kr. kl. lort søndag nat.. Så har man også prøvet det.Det havde været billigere på skelbækgade!
Citat fra: Nick efter Juli 11, 2011, 06:25:40 pmCitat fra: VikingPowerSV efter Juli 11, 2011, 06:00:04 pmHej alle Super fed respons. Min telefon dødede 3 min efter. Hehe stod lidt i en dum situation, da jeg var taget med en sød pige hjem til hende... Og så låser vi os ude Det blev 850 kr. kl. lort søndag nat.. Så har man også prøvet det.Det havde været billigere på skelbækgade! Lige denne gang ville det ikke have været billigere