Forfatter Emne: kører bilen eller ej??  (Læst 7098 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

kashhh

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 199
kører bilen eller ej??
« Svar #15 Dato: September 05, 2005, 11:11:34 pm »
:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
Jakob - SV650SY - Mods: full titanium Akrapovic exhaust, JMV Concept undertail, Pyramid seatcowl, MRA Racingscreen, R&G crashpads, Michelin Pilot Power

Bongers

  • Gæst
kører bilen eller ej??
« Svar #16 Dato: September 06, 2005, 10:51:41 am »
Citat fra: Alex
Citat fra: Capone
Det er et billede Bongers, ikke en film!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:



SKRALD GRINER !!!!!      fed kommentar !   :lol:  :lol:  :lol:


Når drenge siger i undskyld - eller er der nogen der skal have buksevand på lørdag  :twisted:  :twisted:  :twisted:

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
kører bilen eller ej??
« Svar #17 Dato: September 06, 2005, 11:04:42 am »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Alex
Citat fra: Capone
Det er et billede Bongers, ikke en film!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:



SKRALD GRINER !!!!!      fed kommentar !   :lol:  :lol:  :lol:


Når drenge siger i undskyld - eller er der nogen der skal have buksevand på lørdag  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Du kan få en Tudekiks!
                               

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Bongers

  • Gæst
kører bilen eller ej??
« Svar #18 Dato: September 06, 2005, 11:11:33 am »
Citat fra: Capone
Citat fra: Bongers
Citat fra: Alex
Citat fra: Capone
Det er et billede Bongers, ikke en film!!!  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:



SKRALD GRINER !!!!!      fed kommentar !   :lol:  :lol:  :lol:


Når drenge siger i undskyld - eller er der nogen der skal have buksevand på lørdag  :twisted:  :twisted:  :twisted:


Du kan få en Tudekiks!
                               


 :twisted:  :twisted:  :twisted:  Det vælger jeg at tolke, som at du accepter min invitation til buksevand !!

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
kører bilen eller ej??
« Svar #19 Dato: September 06, 2005, 12:30:15 pm »
Citat fra: Havenissen

Dog er det en rimelig moderne bil der er tale om, så man må formode at den er af typen der selv tænder lyset når der er tænding på. Hvis vi formoder dette og lægger mærke til at der ikke er lys i lygterne på billedet kan man kun komme frem til at bilen simpelthen slet ikke er tændt, hvilket vil gøre det tæt på umuligt for den at køre med høj fart gennem et sving!  :lol:


Det er kun i Danmark at lyset automatisk tænder, og selv hér ville jeg være i tvivl. Synes tit jeg møder en "moderne" bil _uden_ lys i hverken nærlys eller tåge(horn)lys.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Capone

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1590
kører bilen eller ej??
« Svar #20 Dato: September 06, 2005, 12:59:32 pm »
Citat fra: NielSV650
Citat fra: Havenissen

Dog er det en rimelig moderne bil der er tale om, så man må formode at den er af typen der selv tænder lyset når der er tænding på. Hvis vi formoder dette og lægger mærke til at der ikke er lys i lygterne på billedet kan man kun komme frem til at bilen simpelthen slet ikke er tændt, hvilket vil gøre det tæt på umuligt for den at køre med høj fart gennem et sving!  :lol:


Det er kun i Danmark at lyset automatisk tænder, og selv hér ville jeg være i tvivl. Synes tit jeg møder en "moderne" bil _uden_ lys i hverken nærlys eller tåge(horn)lys.


Citat fra: Capone
Det er kun til lande med krav om kørelys at bilerne leveres med automatisk lystænding så det vil ikke være et holbart argument.


COPYCAT!!!!!! :lol:  :lol:  :wink:

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
kører bilen eller ej??
« Svar #21 Dato: Oktober 02, 2005, 10:14:57 pm »
har lige fundet originalbilledet til afstemningen :!:  :!:  :!:  Link
   

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
kører bilen eller ej??
« Svar #22 Dato: Oktober 02, 2005, 11:07:40 pm »
Citat fra: NielSV650
Citat fra: Havenissen

Dog er det en rimelig moderne bil der er tale om, så man må formode at den er af typen der selv tænder lyset når der er tænding på. Hvis vi formoder dette og lægger mærke til at der ikke er lys i lygterne på billedet kan man kun komme frem til at bilen simpelthen slet ikke er tændt, hvilket vil gøre det tæt på umuligt for den at køre med høj fart gennem et sving!  :lol:


Det er kun i Danmark at lyset automatisk tænder, og selv hér ville jeg være i tvivl. Synes tit jeg møder en "moderne" bil _uden_ lys i hverken nærlys eller tåge(horn)lys.


Citat fra: Capone
Det er kun til lande med krav om kørelys at bilerne leveres med automatisk lystænding så det vil ikke være et holbart argument.


Og for at vade lidt mere i den, så er det med SIKKERHED en udenlandsk bil..! - der er ikke noget sideblink på bilen, hvilket også er det lovkrav i DK..

Till den kommentar med hjulets mønster (som står stille), så kan mit kamera gøre det samme.. :)

Men bilen holder da stille :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: kører bilen eller ej??
« Svar #23 Dato: Oktober 05, 2005, 07:26:01 am »
Jeg prøvede i Corsa'en her til morgen.  8)
Da først jeg kom ud af døren i rundkørslen, krængede spanden allerede så meget til højre at jeg ikke kunne røre jorden med knæet.  :lol:  :lol:  :lol: