Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det har jeg vist, er det den test i vådt vejr?
Skal nok prøve at få den scannet og smidt her ind en af dagene.
Der er også et par sider med 3 nyheder, hvoraf kun Pilot Road 3 har fundet vej til testen, skal jeg scanne de sider også?
Jeg har skrevet til Bike for ca. en uge siden om de har testet de samme dæk i tørvejr, da vi vist er mange der kun køre i regn hvis vi bliver overrasket af det på turen. Kunne jo være sjovt at se hvad der er godt at køre på de 98-99% af tiden hvor der er solskin. Skal nok skrive HVIS de svare.
...I den forbindelse har jeg et spørgsmål til den dæktest der er i det nyeste Bike.Kommer den også på tør bane?Siden I var til 24 timers test af Pirellis Angel ST har jeg gået og ventet spændt på der kom en head-to-head test hvor det ikke kun var holdbarhed med også køreglæde/kørebarhed der bliver teste. Det er jo altid godt med noget at holde det op i mod.Måske der også i sådan en test vil komme et bud på et godt sportstouringsdæk fra Continental. Må sige det er en super idé at lave en våd test af dækkene, men vi er nogle luksuskører der kun køre i regn hvis vi bliver fanget af det mens vi er ude og trille.
Lige umiddelbart har vi ikke planer om at gentage regntesten i tørvejr. Men de fleste af de implicerede dæk vil uden tvivl optræde i en senere test. Vi har ingen ryg mod ryg-test i gang af Angel ST, men vi prøver dem i øjeblikket på en Yamaha FZ6 - foreløbig med fornemt resultat. MhKlavs