Forfatter Emne: Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!  (Læst 7630 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

brorfusk

• Søndagskører
  • **
  • SV1000s
Sv: Hvad gør jeg? utroskab UD AF MIN BUTIK!!!!
« Svar #30 Dato: Juni 20, 2011, 04:11:53 pm »
ja havde da heldigvis ikke lukket hende ind i økonomien så huset, svinet og bilen har jeg da endnu og hun har heller ikke noget at komme efter der

dennis82

• Plastikrocker
« Svar #31 Dato: Juni 20, 2011, 07:50:38 pm »
Det er bare så nederen. håber sku du kommer godt igennem det uanset hvad der sker.. har du ikke selv klare regler i dit hoved.? det er jo ikk alt man skal stå model til. der kan være mange grunde til at man ikk skal være sammen mere.. det der er ikk en seriøs grund i mit univers... der er ingen tvivl overhovedet! jeg ville aldrig fungere optimalt i et forhold hvor jeg ikk kan stole på min partner.. så det er bare ud af klappen i den situation! føj for helvede siger jeg bare.. det er det laveste man kan komme.. kan forstå hun har gjort det hvis hun er forelsket i en anden og ikk vil være sammen med dig mere.. men har hun gjort det bare fordi hun havde lyst og stadig vil være sammen med dig,, og efter så kort tid... så det ikk tiden værd. ud med den tøz!,, leder du efter noget seriøst i dit liv må du sku finde en som vil de samme ting som dig.. her er en lille vidio til dig som beskriver hvad jeg ville gøre.. passer den ikke helt ind i din situation, så må du lige inprovisere lidt!. held og lyke med det!

Fuck your mom
Dennis

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #32 Dato: Juni 20, 2011, 09:32:05 pm »
Hvordan er det så gået indtil videre? Har du fået hendes ting ud af huset? Har hun hentet dem? Har du fortalt hende i utvetydige vendinger at hun har fucked up?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
Sv: Hvad gør jeg? utroskab
« Svar #33 Dato: Juni 20, 2011, 09:54:40 pm »
Tilgive utroskab???

Aldrig i livet, og det er selv om jeg har 3 børn med min hustru.

Hvis hun gjorde det mon mig, så ville hun stadigt ryge på porten.  :brok: :club:

x2

Derudover så synes jeg du skal samle hendes til og give dem til Kirken korshær eller aflevere dem på lossepladsen. Tror at denne tøs fra den trygge og faste familie trænger til at lære at handling afføder konsekvens  :club:
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #34 Dato: Juni 20, 2011, 11:21:15 pm »
Sådan.
Ud med krampen.

Nu skal du så kneppe hendes søster.
EDIT: Oh, well.... Dennis82 slog mig på stregen....

fin video
« Senest Redigeret: Juni 20, 2011, 11:50:49 pm af nyg »
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson