Forfatter Emne: Føj for silvan, bare alle billister så den her video!  (Læst 2072 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG

Cobra

• Plastikrocker
Sv: Føj for silvan, bare alle billister så den her video!
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2011, 07:39:21 pm »
Føj for dævlen da.
For mig ville det være en god kampagne film...

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2011, 10:10:49 pm »
Se at få den postet på Facebook - den er kort, præcis og "rammende" på den hårde måde - og vi har vist alle prøvet en sidevejsbillist med søvn i øjenkrogene:

• Tryk på teksten under vinduet, så videoen åbner i Youtube
  • Tryk på DEL og tryk på FB-ikonet
  • Skriv passende tekst - f.eks: "SE og forstå derude - vi dør af jer, i #¤%"#"¤ sovetryner!!!!"
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #3 Dato: Maj 09, 2011, 09:25:23 am »
den MC'ist som lige har mistet livet her i weekenden tror jeg det var - ja det var en billist som overså MC'en ved venstre sving - så den er som altid brandaktuel....god ide at poste den på fjæsen som Søren skriver :thumbsup:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #4 Dato: Maj 09, 2011, 02:10:00 pm »
Alt for mange aber der overser/fejlbedømmer mcér. Det skulle være lovligt at køre med knojern, så man kunne nå at jerne billisten en på vej gennem hans siderude, eller forrude.
Fatter stadigt ikke xenonlys er forbudt, der gør da trods alt  billister opmærksom på det ikke er en T-Hansen knallert med 45+ km/t der kommer, og måske en mc med 80-90 i timen... Trods det er irriterende for modkørende, men det bare et justerings problem jo..

Wolfdk

• Søndagskører
  • **
« Svar #5 Dato: Maj 13, 2011, 12:54:43 pm »
Boff det gav da lige et gib i maven da han hamrede ind i siden på ham... Tror der er mange billister der ville have rigtig godt af at se den  :shock:

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #6 Dato: Maj 13, 2011, 01:23:05 pm »
Alt for mange aber der overser/fejlbedømmer mcér. Det skulle være lovligt at køre med knojern, så man kunne nå at jerne billisten en på vej gennem hans siderude, eller forrude.
Fatter stadigt ikke xenonlys er forbudt, der gør da trods alt  billister opmærksom på det ikke er en T-Hansen knallert med 45+ km/t der kommer, og måske en mc med 80-90 i timen... Trods det er irriterende for modkørende, men det bare et justerings problem jo..
Der kan opnås samme effekt med pærer af en anden farve end hvid, men sjovt nok syntes mange ikke at de vil skifte til gullige/grønlige pærer da det ikke ser så fedt ud som kridthvid.  :hand:

Jeg giver ikke en skid for xenon på en mc, for dem der sætter det på gør det fordi det ser fedt ud! Ikke for at blive set!!!!

Tag en orange refleksvest på.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
« Svar #7 Dato: Maj 13, 2011, 01:27:30 pm »

Jeg giver ikke en skid for xenon på en mc, for dem der sætter det på gør det fordi det ser fedt ud!

Det passer ikke! Jeg satte det på fordi jeg fik et sæt foræret :)
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #8 Dato: Maj 13, 2011, 01:30:02 pm »

Jeg giver ikke en skid for xenon på en mc, for dem der sætter det på gør det fordi det ser fedt ud!

Det passer ikke! Jeg satte det på fordi jeg fik et sæt foræret :)
:hand: :hand: :hand: :mrgreen: Sjovt nok fungerer det også bedre på gixxer forlygten end på SVinelygten, som blænder uanset hvor lyset peger hen...  :brok:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Sortberg

• Roadracer
  • Tømrer af guds nåde
    • MCG
« Svar #9 Dato: Maj 13, 2011, 02:02:24 pm »
Der kan opnås samme effekt med pærer af en anden farve end hvid, men sjovt nok syntes mange ikke at de vil skifte til gullige/grønlige pærer da det ikke ser så fedt ud som kridthvid.  :hand:

Jeg giver ikke en skid for xenon på en mc, for dem der sætter det på gør det fordi det ser fedt ud! Ikke for at blive set!!!!

Tag en orange refleksvest på.  :blink:

Det var da noget af en generalisering?? Kunne det være 2 fluer med et smæk, at man monterede?  :loser: