Forfatter Emne: Michelin Road 3  (Læst 8116 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Michelin Road 3
« Svar #15 Dato: Maj 13, 2011, 01:19:01 pm »
så pilot power alm. ikke 2 ct? for så bestiller jeg nogle i tyskland nu :)
IKKE power 2ct for der er det power race på siderne, og det kan du ikke holde varme nok i dem til at udnytte på landevejen, og derfor får du dårligere greb end på et alm power.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #16 Dato: Maj 13, 2011, 01:21:03 pm »
oka mange tak for hjælpen bestiller et sæt pilot power i 120/60 17 og 160/60 idag.
SV 650 K9

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #17 Dato: Maj 13, 2011, 01:24:12 pm »
Så er det bare ned med trykket for at få varme i, så spiller det.  :blink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #18 Dato: Maj 13, 2011, 01:27:25 pm »
Perfekt så er jeg også klar til nogle fællesture, har ikke villet endnu da jeg ikke stoler på mine dæk :)
SV 650 K9

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #19 Dato: Maj 13, 2011, 02:23:41 pm »
Perfekt så er jeg også klar til nogle fællesture, har ikke villet endnu da jeg ikke stoler på mine dæk :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!  :hand: :tie: :dead: :whatever: :police:
Hvis du læser i diverse nye fællesturstråde, kan du måske regne ud at du er galt på den. Det er fint nok at du ikke stoler på dine dæk, men så sætter du vel også tempoet derefter!!(??)  Man er fælles om ruten, men ikke nødvendigvis tempoet, og bare fordi du har samme dæk som Jannik, er det ikke sikkert at du kan køre igennem svinget med samme hastighed. Husk det nu!  :club:

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #20 Dato: Maj 13, 2011, 03:26:39 pm »
jeg har lige fået et sæt Pilot Power 2ct ind af døren .. 1700,- leveret ..  badabing  - jeg er snart klar til ferie på fine "engelske" veje, uden hastighedsgrænser udenfor byerne    :D

det med at du ikke kan holde varme i det yderste på kanterne af et 2ct vil jeg ikke lytte så meget til (beklager Jannik).   Det er et gadedæk, hvor der er pilot power compund på midten og langt ud på skuldrene af dækket, og så er der lige en lidt blødere compund helt ude på det yderste af skuldrene på dækket, for øget vejgreb,  i forhold til den ellers rigtig gode alm pilot power compound.

Håber dine pilot power var væsentligt billigere end 2ct'eren.  ellers havde jeg valgt 2ct'eren, bare lige for at få den ekstra psykologiske effekt med at man har en god blød compund helt derude, hvor man sjældent kommer ved gadekørsel.

Jeg har også været meget glad for pilot power og har stortset ikke kørt med andet..   jo nu skal jeg så have 2ct'eren på, fordi pilot power dækket efterhånden er så gammelt at det ikke produceres/kan opstøves mere.

(har endda læst der hvor jeg købte mine 2ct'ere at de nu er udgået, fordi Pilot Pure har overtaget... - så de er ved at tømme lagrene rundt omkring)

god vind..  og Pilot Power er et fremragende dæk !!

« Senest Redigeret: Maj 13, 2011, 03:38:41 pm af Luske »

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #21 Dato: Maj 13, 2011, 03:57:40 pm »
Pilot road 3 er en ny og forbedret udegave af 2eren. Men den er vist kun forbedret i regnvejrskørsel.

Men personlig havde jeg valgt et BT023 dæk ! Kæft det er en lækkert dæk. Havde det på min Honda og var vildt glad for dem. Så de ryger også på SV´eren når der skal skiftes. Kører PT på den alm Pilot road....
« Senest Redigeret: Maj 13, 2011, 03:59:48 pm af Rasmus Modsat »
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256

JohnnyE

• Søndagskører
  • **
« Svar #22 Dato: Maj 13, 2011, 04:59:52 pm »
Citér
AAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!     
Hvis du læser i diverse nye fællesturstråde, kan du måske regne ud at du er galt på den. Det er fint nok at du ikke stoler på dine dæk, men så sætter du vel også tempoet derefter!!(??)  Man er fælles om ruten, men ikke nødvendigvis tempoet, og bare fordi du har samme dæk som Jannik, er det ikke sikkert at du kan køre igennem svinget med samme hastighed. Husk det nu! 

Ville ikke køre med da jeg med de dæk jeg har ikke rigtig tør få noget nedlægning på, og derfor ikke vil udvikle mine køreegenskaber, har haft kortet i ca 7 måneder hvoraf de 3 kunne vi ikke køre, og har efterhånden fundet ud af at det hurtigt kan gå galt, har heldigvis ikke haft et uheld endnu, men har da været tæt på et par gange både min og andres skyld, men har ikke turdet udfordre mig selv med de dæk og derved blive bedre som jeg tør nu. for må da indrømme fart er fedt men nedlægning det er da meget federe... glæder mig også til den dag jeg selv ha en bane cykel og kan tage med jer andre på bane rundt omkring i europa, for det tænder mig da lidt at læse om det  :wink:

Fik mine dæk til 1459 incl fragt fra reifenversand.com, så det syntes jeg er fint, ved så ikke om det ville være bedre at købe 2ct for 250 kr mere, men det må vi se på næste gang jeg skal skifte dæk. 2CT er vel for at de holder længere ved ligeud kørsel da midten af dækket er lavet i et hårdere materiale ikke?

Hvis de er ved at udgå er Pilot Power 2CT så efterløseren eller snakker vi et helt andet?
SV 650 K9

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
« Svar #23 Dato: Maj 13, 2011, 09:00:20 pm »
Pilot road 3 er en ny og forbedret udegave af 2eren. Men den er vist kun forbedret i regnvejrskørsel.

Men personlig havde jeg valgt et BT023 dæk ! Kæft det er en lækkert dæk. Havde det på min Honda og var vildt glad for dem. Så de ryger også på SV´eren når der skal skiftes. Kører PT på den alm Pilot road....
Helt enig! Jeg har nu kørt 13K Km på det sæt BT023 som Sajmon skaffede hjem og monterede. Herunder pendlet 120 Km dagligt til/fra arbejde (90% motorvej) samt været "ude og lege" alene og med flere herinde fra. De har ikke været skånet og har ikke svigtet. Det er først nu, at bagdækket begynder at få touring-profil, men der er stadig nogle Km tilbage. BT023 vil matche 80-90% af alle danske motorcyklisters behov og evner (som en herinde fra tidligere har sagt - sry, husker ikke hvem i skrivende stund).
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Rasmus Modsat

• Sandt SVin
  • Super Velocity
« Svar #24 Dato: Maj 13, 2011, 09:11:40 pm »

Helt enig! Jeg har nu kørt 13K Km på det sæt BT023 som Sajmon skaffede hjem og monterede. Herunder pendlet 120 Km dagligt til/fra arbejde (90% motorvej) samt været "ude og lege" alene og med flere herinde fra. De har ikke været skånet og har ikke svigtet. Det er først nu, at bagdækket begynder at få touring-profil, men der er stadig nogle Km tilbage. BT023 vil matche 80-90% af alle danske motorcyklisters behov og evner (som en herinde fra tidligere har sagt - sry, husker ikke hvem i skrivende stund).

Jeps, og så er det også bevist at de kan bruges til et par trackdays :)
Throttles on the right hand side, for max fun, twist and hold
SV1000N K7 - V2 Power
Lidt om mine Hobbyer: www.jerrild.dk
Mit Kilo SVin: http://www.motorcykelgalleri.dk/gal_visbil.aspx?ID=39637&ipc=131256