Forfatter Emne: Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)  (Læst 6754 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Tråd slettet eller !!!!!!! VikingPowerSV - alias Danser Med Hegn... ;-)
« Svar #30 Dato: April 30, 2011, 11:26:05 pm »
Jeg så heller ikke originaltråden, men har set stedet sammen med Nick.

Jeg har kørt på det stykke af vejen over 100 gange, og medmindre der er en modkørende bil i din vognbane, kan du ikke bekræftes i at det er det rigtige valg at køre over i DIN forkerte side af vejen og bremse. Det bliver det aldrig...

Der er intet underligt i det og man har set begyndere gøre det læssevis af gange - man kører nemlig der hvor ens panikramte hjerne kaster øjnene hen. Tillykke - du er et menneske som alle os andre.   :thumbsup:

Den eneste kur der er mod det, er træning. Jeg skal gerne både hjælpe med at skrue knallerten sammen og køre nogle sving med dig i et tempo der passer til din erfaring.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Der Frank

• Plastikrocker
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Jeg så heller ikke originaltråden, men har set stedet sammen med Nick.

Jeg har kørt på det stykke af vejen over 100 gange, og medmindre der er en modkørende bil i din vognbane, kan du ikke bekræftes i at det er det rigtige valg at køre over i DIN forkerte side af vejen og bremse. Det bliver det aldrig...

Der er intet underligt i det og man har set begyndere gøre det læssevis af gange - man kører nemlig der hvor ens panikramte hjerne kaster øjnene hen. Tillykke - du er et menneske som alle os andre.   :thumbsup:

Den eneste kur der er mod det, er træning. Jeg skal gerne både hjælpe med at skrue knallerten sammen og køre nogle sving med dig i et tempo der passer til din erfaring.   :mrgreen:

Undskyld jeg lige blander mig i tråden, men dette lyder interessant.
Så selvom jeg nok er verdens bedste mc-kører og mc-mekker, så vil jeg da godt deltage på sådan et svingerfaringsudvekslingskursusting. 8)

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
sådan som jeg læser det her og det skal understreges at det er læser da jeg ikke var med på turen, så minder den mig meget om en episode for en del tid siden på Anderstorp..

undertegnet og en del andre var på anderstorp at køre et par track dage, med RPM racing, på den på gældene tur var der en med her fra forum på hans SV, personen kunne ikke forstå at han ikke kunne køre stærkere, end han gjorde hvilke er som det er, men da han så spurgte hvad det var at han gjorde galt, satte jeg og gazelle her inde fra, os ned og tog en snak med ham for at hjælpe ham, det endte med at efter at vi havde på bedst formåen tegnet og fortalt ham, hvad han kunne gøre for at forbedre hans kørsel, endte det med at manden kiggede på og og svarede JAJA !! at komme med sådan et svar, det er det samme som at sige til en at alt det energi du lige har brugt på at hjælpe mig, det er spildt tid og jeg iøvrigt ved meget bedre selv, og du kan rende mig i røven..

det eneste det affærdigere det er at folk de lukker en ude og man ikke får nogen hjælp fra nogen til noget..

jeg er 35 har kørt gade siden jeg var 17 " AKA bondedreng " og jeg har "prøvet " at køre bane en 4 år eller noget i den stil, jeg har det sådan jeg tager med kyshånd imod hvad folk med mere erfaring  kommer og giver mig af input.

Wiking det kunne være at det her indlæg det er noget du skal tage op til overvejelse, der er ikke nogen der gør det for at punke dig de kommer med deres tilsagn for at hjælpe dig, på mere eller mindre konstruktive måder....

Claus
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski