Forfatter Emne: SVriders nær Viborg?  (Læst 2819 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
SVriders nær Viborg?
« Dato: April 28, 2011, 04:38:04 pm »
Ligger forårslandet sådan at vi har nogle friske, rare, tekniske SVriders bosat nær Viborg?

Min svoger er den heldige ejer af et helt friskt stykke MC-kørekort og har selvfølgelig kastet sin kærlighed på SV´erne.
Han har to i kikkerten, hvor af den enes stand er fastslyet som et dejligt stykke maskineri, men den anden er der ikke meget viden om.

Da jeg desværre selv er forhindret i at tage med til Viborg på lørdag tænkte jeg at der måske var en i nærheden der havde tid, lyst og mulighed for at kigge forbi Bike Shoppen inden lørdag formiddag og give  :thumbsup: eller  :thumbsdown: til den anden maskine? Hvis den er et sminket lig er der jo ikke den store grund til at trille den vej forbi.

Undskyld den korte frist, men pappet er først underskrevet i dag og vi kender jo alle følelsen af dage med godt vejr og ingen bike, så han vil selvfølgelig gerne have noget at trille på så hurtigt som muligt.

Cyklen der er tale om:
http://ny.bike-shoppen.dk/Motorcykler/BrugteMC/Standard/SuzukiSV650.aspx
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
Sv: SVriders nær Viborg?
« Svar #1 Dato: April 28, 2011, 09:35:24 pm »
... Eller måske der er nogle der har et par nemme tips til hvad man skal kigge efter som uerfaren MC´ist på sådan en K4?

Husum

• Roadracer
« Svar #2 Dato: April 28, 2011, 11:07:16 pm »
Hvorfor ikke denne i stedet? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=94234

Nyere, færre km, med ABS og med LANGT mere udstyr til samme pris. Den er da så meget federe end den der linkes til.
Min SV 1000 N på MCG: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=35338&xl=true

Der findes kun én ting der er sjovere end ting på 2 hjul - De samme ting på 1 hjul.

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #3 Dato: April 28, 2011, 11:29:32 pm »
Hvorfor ikke denne i stedet? http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=94234

Nyere, færre km, med ABS og med LANGT mere udstyr til samme pris. Den er da så meget federe end den der linkes til.

... Det er den anden han har i kikkerten.

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #4 Dato: April 29, 2011, 08:26:52 am »
Jeg er i Viborg i dag, hvis jeg får tid kigger jeg lige forbi BikeShoppen og ser på sagen.
(Skal lige times med et møde der skal slutte tidligt og et fly jeg absolut ikke gider misse ;))
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: April 29, 2011, 01:34:41 pm »
Husk lige, der er åbent hus hos Rydberg, når man nu er i det midtjyske..
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #6 Dato: April 29, 2011, 01:35:51 pm »
Den hos Bike-Shoppen er da alt, alt for dyr - især sammenlignet med Blinklys' 07'er. Den skal din svoger købe, så bliver han glad :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #7 Dato: April 29, 2011, 04:17:08 pm »
Den hos Bike-Shoppen er da alt, alt for dyr - især sammenlignet med Blinklys' 07'er. Den skal din svoger købe, så bliver han glad :-)

Det kommer selvfølgelig også an på hvor meget Bike shoppen er til at handle med, er de ligeglade med han kan få en tre år nyere til samme pris, er der jo ikke noget at rafle om.
Op mod blinklys´ er der jo nærmere ent spørgsmål om de vil sælge til den pris han byder, end det er en forhandling.  :innocent:

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #8 Dato: April 30, 2011, 06:23:53 pm »
Ja, jeg nåede så ikke forbi Bike Shoppen. Mit møde sluttede ikke tidligt, så jeg måtte skynde mig til lufthavnen. Hvor jeg så fandt ud af at jeg havde købt billet til 29. maj, og ikke 29. april  :dead:

Tak til Norwegian for en hurtig ombooking!
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #9 Dato: April 30, 2011, 09:41:11 pm »
Ja, jeg nåede så ikke forbi Bike Shoppen. Mit møde sluttede ikke tidligt, så jeg måtte skynde mig til lufthavnen. Hvor jeg så fandt ud af at jeg havde købt billet til 29. maj, og ikke 29. april  :dead:

Tak til Norwegian for en hurtig ombooking!

Det er helt i orden, tak for du prøvede.  :thumbsup: