Forfatter Emne: Ny instrumentering  (Læst 2540 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Ny instrumentering
« Dato: Marts 06, 2011, 08:06:18 pm »
Hej har købt en koso instrumentering...(har senere læst en del kritik på den) nå anyway... det virker på km/t men jeg kan ikke få omdrejningerne til at passe den vil aldrig vise mere end ca 2000 omdrejninger selv om den får nogen at leve af... er der noget kan komme med råd eller kan hjælpe... jeg bor i nordjylland.
Vh
Jk
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Sv: Ny instrumentering
« Svar #1 Dato: Marts 06, 2011, 08:46:56 pm »
jeg har et RX1n på min KTM (cylinder) og endte med at sætte den op til 2 cylinderet før den passede med omdr.
http://www.vpcbike.com/catalog/product_info.php?products_id=770076

Der er ustyrligt meget lys i og man kan ikke justere det, så jeg har haft det skilt og afskærmet dioderne.
Det fungerer det perfekt, også selv om jeg ikke har noget batteri på knallerten.
« Senest Redigeret: Marts 06, 2011, 08:48:45 pm af T. Brun »
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Ny instrumentering
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2011, 04:37:38 pm »
Hej har købt en koso instrumentering...(har senere læst en del kritik på den) nå anyway... det virker på km/t men jeg kan ikke få omdrejningerne til at passe den vil aldrig vise mere end ca 2000 omdrejninger selv om den får nogen at leve af... er der noget kan komme med råd eller kan hjælpe... jeg bor i nordjylland.
Vh
Jk

Hvor er den sat til henne for at føle på omdrejningerne?
Man bør bruge den ene klemme på en tændspole, og ikke metoden med at vikle ledningen fra instrumentet om en tændinsledning...

En anden ting er: Skal du så af med beslag og bagplade til dit originale instrument? I så fald er jeg ivrig køber...   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Ny instrumentering
« Svar #3 Dato: Marts 12, 2011, 07:21:27 am »
Hej tak for info jeg skal se på det igen i næste weekend... hvis jeg får det til at virke kan det godt være jeg vil sælge beslag og bagbeklædning.
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Ny instrumentering
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2011, 10:20:44 pm »
så virker omdrejningerne!!!! siger ikke hvad der var galt...  Nu mangler jeg bare benzin måler og neutral indikator... pis
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Ny instrumentering
« Svar #5 Dato: Marts 26, 2011, 07:40:39 am »
så virker omdrejningerne!!!! siger ikke hvad der var galt...  Nu mangler jeg bare benzin måler og neutral indikator... pis
vh

Hvad var der galt?
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Ny instrumentering
« Svar #6 Dato: April 14, 2011, 12:23:52 pm »
Halløj undskyld det sene svar... Koso skulle indstilles til 1 piston istedet for 2.. det er vist noget med hvor mange "coils" der føder cyl. Jeg havde naturligvis indstillet den til 2 pistons(V2)... meeeen det var så forkert. Check evt link. Så nu passer omdrejningerne, men kan fandme ikk få benzin og neutral til at virke.
http://firebladeriders.forumotion.com/t6560-koso-db-01-speedo-setup
VH
Jakob
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv