Forfatter Emne: RIP  (Læst 1542 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
RIP
« Dato: April 02, 2011, 09:19:31 am »
Så lige i nyhederne at en ung mand fra Hillerød har mistet livet på mc.
Uden at kende omstændighederne så kør med øverste etage derude i dag . Hvil i fred buddy :-/
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

-BR-

• Sandt SVin
Sv: RIP
« Svar #1 Dato: April 02, 2011, 09:33:38 am »
Trist men det var godt nok på en motocross maskine i følge denne artikel så det har ikke været på vejen ser det ud til.

http://ekstrabladet.dk/112/article1530358.ece
GSX-R 600 K7

SuneBB

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: April 02, 2011, 03:11:41 pm »
forfærdeligt og meningsløst for hans pårørende, men hold da kæft en idiot, vel at mærke hvis det var show-off til en fest i beruset tilstand. Godt han blev stoppet af et hegn og ikke af en tilfældig forbipasserende.
« Senest Redigeret: April 02, 2011, 10:33:50 pm af SuneBB »

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #3 Dato: April 02, 2011, 03:15:38 pm »

Humm ... HVIS avisen "taler" sandt .... Nok ikke klogt at drikke og kører MC !

RIP
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #4 Dato: April 02, 2011, 08:24:15 pm »
Så det bare som rulletekst imorges på TV2 NEWS.

Og ja hvis indikationerne er fest - drikke - orv se en motorcykel - så er der næsten garanti for at man kommer galt afsted.  :facepalm:

Men ja stadig tragisk for familien, venner osv.

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Flemming L

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: April 03, 2011, 01:02:54 am »
Nu vil jeg prøve at beskrive denne tråd efter aller bedste diplomatiske formåen jeg besidder.

Personligt kan jeg ikke mønstre ret mange følelser hverken overfor afdøde eller afdødes familie.
Hvorfor ikke, er du en kold skid, Flemming vil nogen måske tænke.

Tjo, men ingen her i tråden kendte vedkomne, ingen ser ud til at kende til omstændighederne til ulykken. Vi har et par linier fra en i forvejen i min verden ofte utroværdig avis at brygge historien på. Beklager det sgu ik møj.
Jo jo han var formentlig ombord på en MC, men hey.....
Jeg er også fodgænger jævnligt, jeg er også fuld fra tid til anden, det sker også at jeg kører bil, og ja tro det eller lad være men jeg har faktisk engang kørt på en cykel. Skulle jeg RIPPE alle den slags personligheder som nærmest dagligt dør i Danmark. Hvad med de mange som dør af influensa. Faktisk flere end der dør i trafikken.
Alene det at han kørte på en motordreven cykel er for mig ikke nok til at jeg kan mønstre flere følelser for vedkomne end jeg kan for alle mulige andre som dør i dagens Danmark.

Havde det været en person jeg havde mødt. Måske ligefrem kendt ja så havde historien naturligvis været en hel anden sag. Så havde jeg bestemt haft følelser med i spillet. Eller havde det været en person som andre herinde kendte så var historien ligevel ganske anderledes.

Her er det for mig bare en ung person som desværre er død. Endnu en som ikke havde heldet med sig, men hey det sker sgu da dagligt og det er der da intet nyt i.

Så nej jeg kan ikke RIPPE så meget her. For i så fald skulle jeg dagligt RIPPE langt mere end jeg orker.
Beklager!
« Senest Redigeret: April 03, 2011, 01:07:12 am af Flemming L »
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Sajmon

• Sandt SVin
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
« Svar #6 Dato: April 03, 2011, 01:50:47 am »
Jeg har godt nok heller ikke så meget til overs for folk der ikke kan styre deres brandert.

Dermed ikke sagt at han direkte fortjener at dø, for det er der sgu meget få mennesker der gør, men pattestiv på en crossmaskine klokken 2 OM NATTEN.. Så har man sgu selv anbragt røven i klaskehøjde...   :club:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #7 Dato: April 03, 2011, 12:35:25 pm »
@Flemming L:  :thumbsup: - Enig.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

kim r

• Plastikrocker
« Svar #8 Dato: April 03, 2011, 03:15:20 pm »
Enig med Flemming