Forfatter Emne: Oliestand??  (Læst 1709 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik306

• Sandt SVin
Oliestand??
« Dato: April 29, 2011, 10:48:24 am »
Hej

Mit spørgsmål har sikkert et meget simpelt svar, men da jeg gik på skole til mc kort, så skulle olieglasset bare være fyldt op når cyklen stod op, og det er det også på min SV1000, men skal det nu også det, for der er jo markeringer på siden, der umiddelbart angiver noget andet??

Jeg takker på forhånd for svaret :-)
Mvh Henrik
Tidligere mørkeblå SV1000S K4 - 112 db v. Bulderdag 2011 :-)

-BR-

• Sandt SVin
Sv: Oliestand??
« Svar #1 Dato: April 29, 2011, 11:21:47 am »
Formoder det er det samme som på en SV650 men den skal være mellem L og F stregerne, min er lige lidt under Full. Hvis du har mere i risikere du at få olie uhensigtsmæssige steder og det kan være lidt svære at skifte til frigear.

Hvis hele dit olieglas er fyldt når den er oprejst ville jeg enten dræne lidt ved at løsne olie filteret lidt eller eventuelt helt tømme den og ny olie på, nu er jeg meget grøn på det tekniske så hvis noget af det jeg skriver er forkert skal i endelig irettesætte mig  :D
GSX-R 600 K7

CarstenM

• Gæst
Sv: Oliestand??
« Svar #2 Dato: April 29, 2011, 12:01:04 pm »
og det kan være lidt svære at skifte til frigear.

Jep, det har jeg prøvet. Havde fyldt op til F (måske en smule mere) og det var nok til jeg bøvlede med frigear og den var stram at få i gear. Så tappede jeg lidt af så jeg er en smule under F og var alting ok igen.  :innocent: