Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har en kammi der har bestilt en,,, så jeg venter til jeg har set om den er så let at styre som det ser ud til, så vil ungerne og jeg ha sån en
Brug aldrig mere end 2/3 af kapaciteten, det giver lang levetid på din akku.Du må gerne klatlade.Værd at bemærke:Ved anvendes af ca 50% kapacitet er der ca. 200 Cycles på en Li-Po ved en given belastning.Ved anvdendes 95-100 % af kapacitet er der ca. 50 Cycles(antal gange).Bemærk at celler også ødeløgges ved for høj belastning.Kontrollere om cellerne ser ud til at de er vakuumpakket. Er en celle pustet lidt op er den defekt (læs ødelagt) og kan hvis du forsøger at bruge den eksplodere og der opstår en brand som kun kan slukkes med sand. Vand virker som benzin på et bål. Lithium og vand sammen giver en meget kraftig reaktion. Det er to stoffer som ikke kan enes.
Citat fra: kim rJeg har en kammi der har bestilt en,,, så jeg venter til jeg har set om den er så let at styre som det ser ud til, så vil ungerne og jeg ha sån en Jeg var også rigtigt tæt på at bestille en selv.......... Til jeg læste dette om LiPO batterier Citat fra: www.el-fly.dk Brug aldrig mere end 2/3 af kapaciteten, det giver lang levetid på din akku.Du må gerne klatlade.Værd at bemærke:Ved anvendes af ca 50% kapacitet er der ca. 200 Cycles på en Li-Po ved en given belastning.Ved anvdendes 95-100 % af kapacitet er der ca. 50 Cycles(antal gange).Bemærk at celler også ødeløgges ved for høj belastning.Kontrollere om cellerne ser ud til at de er vakuumpakket. Er en celle pustet lidt op er den defekt (læs ødelagt) og kan hvis du forsøger at bruge den eksplodere og der opstår en brand som kun kan slukkes med sand. Vand virker som benzin på et bål. Lithium og vand sammen giver en meget kraftig reaktion. Det er to stoffer som ikke kan enes. Forestil jer, at der går ild i dyret i det lokale gadekær
Lyder da fedt. Stakkels ænder