Forfatter Emne: Politi(sk) (u)korrekthed  (Læst 1415 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

TOB

• Sandt SVin
  • Live to Ride - Ride to Live
Politi(sk) (u)korrekthed
« Dato: Februar 25, 2011, 10:57:42 pm »
En ung amerikansk politimand opdager en sort herre der står på taget af en ældre Ford bil og danser. Han kalder straks op til stationen for at få assistance.
"Hvad er situationen?", spørger vagthavende.
"En stor sort fætter står og danser på taget af en bil", svarer den unge betjent.
"Du kan ikke sige den slags over radioen!", svarer vagthavende vredt.
"OK", svarer betjenten. Efter en kort pause meddeler han: "Zulu... Tango... Sierra".
:afro:

Jensen søgte om et gaffeltruck job i et gammel velrenommeret firma. Lugi, en gæstearbejder, søgte om det samme job.
Begge mænd havde de samme kvalifikationer og blev bedt om at tage en lille test uden chefen ville være tilstede.
Da resultatet kom tilbage, havde begge mænd scoret 19 ud af 20 point. Chefen bad kort efter Jensen om at komme ind på hans kontor.
Chefen: "Tak for at du søgte stillingen, men vi har valgt, at Luig skal have jobbet.
Jensen: "Og hvorfor fanden får jeg det ikke. Jeg er sgu da dansk og vi scorede da det samme på testen?!?!"
Chefen: "Beslutningen er ikke taget på baggrund af korrekte svar, men det spørgsmål du fejlede på"
Jensen: "Hvordan pokker kan et forkert svar være bedre end et andet????"
Chefen: "Ret enkelt. Til spørgsmål 7 svarede Luig, 'Det ved jeg ikke'. Du svarede 'Det gør jeg heller ikke'..."
:loser:

"Far, hvorfor er brudekjoler altid hvide?"
"Søn, alt køkkenudstyr laves i hvidt"
 :tie:

Det var underholdningsaften på plejehjemmet. Hypnotisøren Hugo var inviteret og forklarede fremgangsmåden.
"Jeg vil lægge alle i lokalet i en hypnotisk trance, hvorefter I alle vil følge mine kommandoer til det yderste"
Hypnotisøren tog derefter et smukt antikt lommeur frem fra sin jakke og pendulerede foran det ældre publikum.
"Jeg ønsker, at I alle ser nøje på dette lommeur, som har været i min families eje de sidste seks generationer"
Han befalede herefter: "Følg uret og føl, hvordan jeres øjenlåg bliver tungere og tungere og tungere og..."
Efter få minutter var hele salen i trance. Pludselig knækkede urkæden og det antikke ur smadrede mod gulvet.
"LORT !!!", råbte hypnotisøren i ren og skær ærgrelse over sit tab.
Det tog personalet tre dage at gøre plejehjemmet rent. Hugo bliver aldrig inviteret igen.
:puke:
« Senest Redigeret: Februar 26, 2011, 12:38:25 am af TOB »
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

haldo

• Roadracer
  • Lev stærkt, dø ung og efterlad et smukt lig.
Sv: Politi(sk) (u)korrekthed
« Svar #1 Dato: Marts 06, 2011, 04:34:41 pm »
Den med negermanden, den var top dollar  :afro: