Forfatter Emne: Iphone assistance  (Læst 1474 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Iphone assistance
« Dato: Februar 07, 2011, 08:56:59 pm »
Håber virkelig der er nogen herinde der er klogere end mig ( ja ok, der skal ikke meget til :mrgreen:).

Har haft 3GS i et stykke tid, men er først nu skiftet fra Hotmail til Gmail for at udnytte det eddersmarte at man kan synce flere Gkalendere, kontakter m.m med sin Iphone.

startede med at følge denne glimrende vejledning:

http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740&topic=14252

Hvilket gik fint indtil sidste tryk på "næste" knappen, hvorefter den tænkte lidt og gav mig beskeden:" forkert adgangskode til exchangekontoen Exchange". Og nu popper den besked op ca. hver 20 sekund.

Herefter læste jeg mig til at man i stedet kunne oprette en CaLDAV konto? og fulgte denne vejledning:

http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=151674

Hvilket jeg fik ca. lige så meget ud af som første forsøg, blot med en anden ordlyd.

What to do? Jeg smider snart et eller andet ud gennem vinduet :club: :rant:

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Iphone assistance
« Svar #1 Dato: Februar 08, 2011, 09:14:39 am »
Har du nyeste iPhone software på? Og så skal du vel ikke oprette GMail som en Exchange konto, men som en GMail. Når jeg vælger New Mailaccount, kan jeg vælge mellem Exchange, GMail og flere andre - hvad vælger du der?

Fejlen betyder vel at du har tastet forkert password - har du det?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Sv: Iphone assistance
« Svar #2 Dato: Februar 08, 2011, 09:42:53 pm »
Ja så virkede det sgu pludselig... Jeg prøvede i flere timer i går med password i alle afskygninger. Go figure... Jeg 10X checkede at jeg havde det rigtige kodeord og at jeg ikke havde trykket forkert.

Nu mangler jeg bare at kunne se det jeg har oprettede i Gmail også er på min Iphone kalender.

Men tak for hjælpen  :D