Forfatter Emne: Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )  (Læst 1121 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )
« Dato: Februar 02, 2011, 01:21:59 pm »
Er der nogen af jer skønne SVrider der kender til akupunktur????
Jeg har været i Greve igår hos nogle kineser som skulle være rigtig dygtige... MEN

Jeg føler de bare skal have penge ind og de tog alt muligt frem ( urtepiller, urtethe osv ) som de ville have man skulle købe ... takkede dog nej tak til at starte med da jeg følte de tog røven på mig.. og bare ville have penge i kassen...


Kender nogle til dem???

Kender nogle til akupunktur... Er det GO eller NO GO????


Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )
« Svar #1 Dato: Februar 02, 2011, 01:35:04 pm »
Hej Majse

Har ikke selv prøvet det men kinøjserne har brugt det i 3000 år - så ...................  :D

For en del  år siden.. havde min mor fået en betændelsestilstand i benene ifbm influenza, hvilket gjorde at hun ikke kunne rejse sig fra sin seng. Lægen kunne akupunktur og min mor blev hentet af falck og båret ud i bilen...efter behandlingen hos lægen - rejste hun sig selv og gik ud til bilen.............halleluja  :thumbsup:

Nu ved jeg ikke hvad du fejler ...men der skulle være en super dygtig gut i Solrød som min søster har gode erfaringer med.... hvis du lige giver en indikation af lidelsen vil jeg gerne prøve at høre min søster om det er noget som ham "heksedoktoren" kan lindre /kurere ...muhaha

Jeg vil til enhver tid prøve akupunktur hvis det kunne hjælpe mig....

Kender ikke noget til dem du nævner i Greve....

Lad mig høre så skal jeg se hvad jeg kan gøre 


Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Damage

  • Gæst
Sv: Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )
« Svar #2 Dato: Februar 02, 2011, 02:34:25 pm »
Jeg har haft en tennisalbue som jeg ikke kunne komme af med. Så gik jeg til min læge som kan akupunktur. Efter tre behandlinger var det
væk og jeg har ikke haft det siden. Det har altså virket på mig.  :)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )
« Svar #3 Dato: Februar 02, 2011, 02:40:34 pm »
Min far har rigtigt gode erfaringer med det. Han var meget skeptisk men havde utroligt gode resultater i forhold til hans rygproblmer.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Sv: Tja spørger jer lige.. ( ikke MC )
« Svar #4 Dato: Februar 02, 2011, 02:58:26 pm »
Hej Majse

Har ikke selv prøvet det men kinøjserne har brugt det i 3000 år - så ...................  :D

For en del  år siden.. havde min mor fået en betændelsestilstand i benene ifbm influenza, hvilket gjorde at hun ikke kunne rejse sig fra sin seng. Lægen kunne akupunktur og min mor blev hentet af falck og båret ud i bilen...efter behandlingen hos lægen - rejste hun sig selv og gik ud til bilen.............halleluja  :thumbsup:

Nu ved jeg ikke hvad du fejler ...men der skulle være en super dygtig gut i Solrød som min søster har gode erfaringer med.... hvis du lige giver en indikation af lidelsen vil jeg gerne prøve at høre min søster om det er noget som ham "heksedoktoren" kan lindre /kurere ...muhaha

Jeg vil til enhver tid prøve akupunktur hvis det kunne hjælpe mig....

Kender ikke noget til dem du nævner i Greve....

Lad mig høre så skal jeg se hvad jeg kan gøre 


Hilsen Per

PB er sendt til dig...