Forfatter Emne: Stenslag/udskiftning af rude  (Læst 2040 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Stenslag/udskiftning af rude
« Dato: Januar 22, 2011, 04:29:48 pm »
Nu vi alligevel venter på foråret, kan jeg lige spørge efter reperation af stenslag og udskiftning af rude.
Jeg har fået en lille bandit øverst oppe som har skabt en 10 cm lange nedadgående flænge i ruden. Kan det repareres eller står den på udskiftning af ruden?

Nogle der kan anbefale et firma i kbh-området - meget gerne ét der tager forbi ens adresse og fikser sagerne...

Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Gertsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 517
Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #1 Dato: Januar 22, 2011, 07:39:25 pm »
Mener ikke det kan laves, hvis der først er kommet revne.
Min forsikring har automatisk glassikring. Så undersøg lige det. (jeg har selv 2 biler med revner :()
Har dog selvrisiko på 2650,-/stk.
SV 650 S - SOLGT - MCG: HER for at gå til MotorCykelGalleriet

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #2 Dato: Januar 22, 2011, 08:13:32 pm »
Jeg har nemlig ikke glassikring .. måske man skulle få?? Har droppet Autoglasmanden en mail og må høre hvad han mener er bedst.
Fandt et par videoer på youtube hvor fagfolk viser hvordan man fikser en flænge, så det kan lade sig gøre. Men nej, det er selvfølgelig ikke optimalt...
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #3 Dato: Januar 23, 2011, 11:40:16 am »
Mener ikke det kan laves, hvis der først er kommet revne.
Min forsikring har automatisk glassikring. Så undersøg lige det. (jeg har selv 2 biler med revner :()
Har dog selvrisiko på 2650,-/stk.
samme her, har dog lige fået skiftet den ene. 14 dage gammel, bang, nyt stenslag. Så længe det ikke irriterer mit synsfelt, får revnerne lov til at være der. Ford'en er blevet synet to gange nu, med 70 cm revne i ruden.

jeg gav 2800 for skift på Seat'en, det havde været lidt billigere hvis den ikke havde haft regnsensor.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #4 Dato: Januar 24, 2011, 09:55:18 am »

jeg gav 2800 for skift på Seat'en, det havde været lidt billigere hvis den ikke havde haft regnsensor.

Det var billigt! Mit billigste bud er Turboyotaen er 3300 hos www.mobil-daek.dk.  Carglass tager 4400 og Toyota 5-6000  :loser:
Jeg tilmelder mig glasskade når lortet er skiftet.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #5 Dato: Januar 24, 2011, 10:31:16 am »

jeg gav 2800 for skift på Seat'en, det havde været lidt billigere hvis den ikke havde haft regnsensor.

Det var billigt! Mit billigste bud er Turboyotaen er 3300 hos www.mobil-daek.dk.  Carglass tager 4400 og Toyota 5-6000  :loser:
Jeg tilmelder mig glasskade når lortet er skiftet.
jeg er gode venner med min mekker  :blink:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Sv: Stenslag/udskiftning af rude
« Svar #6 Dato: Januar 24, 2011, 11:56:09 am »
tja, 2800,- hos autoglasmanden.dk til Mini'en .... stadig sure penge, og venter til sten/sandet er væk fra vejene.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator