Forfatter Emne: MUUUUUUUUSIK.............  (Læst 3436 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVeetie

• Plastikrocker
  • Blondine på deltid.........
MUUUUUUUUSIK.............
« Dato: Marts 19, 2011, 09:31:20 am »
Ja , i alt forvirringen og planlægning af Julefrokosten  :? - har jeg glemt alt om musikmusak.........  :facepalm:

Nu har jeg fundet musik frem fra jeg var ung (dvs 60'er og 70'er shit) , så hvis én af jer skønne mennesker har nogle cd'er eller endnu bedre en bærbar vi kunne sætte til forstærkeren , så ville det være et hit........

MEN , den søde lille cd afspiller kan/vil ikke acceptere piratkopier  :club: - det NÆGTER den pure at afspille  :hand:

Og da vi får vores EGET lokale til at starte med - skal vi selv have lidt øreguf med.......
Vi ses - og glæder jeg mig........?? DET tror jeg da vist nok jeg gør  :orkester: :orkester: :orkester:
BOW
SV650SK3

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: MUUUUUUUUSIK.............
« Svar #1 Dato: Marts 19, 2011, 12:37:32 pm »
Ja , i alt forvirringen og planlægning af Julefrokosten  :? - har jeg glemt alt om musikmusak.........  :facepalm:

Nu har jeg fundet musik frem fra jeg var ung (dvs 60'er og 70'er shit) , så hvis én af jer skønne mennesker har nogle cd'er eller endnu bedre en bærbar vi kunne sætte til forstærkeren , så ville det være et hit........

hvis der er nogen der har iphone eller anden fancy telefon med musik på, ku det også bruges (husk respektive kabler og lader )