Forfatter Emne: Karlo Klaphat...  (Læst 5031 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Karlo Klaphat...
« Svar #15 Dato: September 13, 2005, 03:31:36 pm »
Citat fra: n00bsmurf
(Og jeg vil for en god ordens skyld nævne at jeg mener man bør lade være, når færdselsloven er så vag på dette punkt)
Også hvis det betyder at du kan ligge 25 min. længere i din seng  :wink: :lol:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Karlo Klaphat...
« Svar #16 Dato: September 13, 2005, 03:46:20 pm »
Citat fra: Freno
......., og i denne udsendelse blev bl. a. nævnt, at det er ulovligt at overhale - selv en cyklist - hvor der på vejbanen findes en fuldt optrukken stribe.
At cyklisten blev nævnt var naturligvis for at stille sagen på spidsen, og den medførte da også en storm af protester fra aviser og trafikanter.
.......
Den har jeg sku min tvivl om mener trods det er godt 9 år siden at min kørelærer faktisk sagde at det måtte man gerne så længe at du ikke overtræder de i tilfældet fuldt optrukne striber.........!!!
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Karlo Klaphat...
« Svar #17 Dato: September 13, 2005, 05:42:18 pm »
Citat fra: Koster
Alternative er en gl. blikspand til en tusse.  :(

det giver en enorm frihed at køre i sådan én!

Jeg næsten håber på at folk lvil køre ind i mig for tiden.... forsikringen kan kun være bedre end skrotpræmien....  :P
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bjerregaard

• Scooterfjæs
  • *
Karlo Klaphat...
« Svar #18 Dato: September 15, 2005, 09:40:31 am »
Sådan jeg forstod det var dobbelt optrukken bare et symbol for biler på den ene side biler på den anden side og mc's i midten :D

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Karlo Klaphat...
« Svar #19 Dato: September 15, 2005, 01:08:25 pm »
Citat fra: Hønse
Citat fra: Freno
......., og i denne udsendelse blev bl. a. nævnt, at det er ulovligt at overhale - selv en cyklist - hvor der på vejbanen findes en fuldt optrukken stribe.
At cyklisten blev nævnt var naturligvis for at stille sagen på spidsen, og den medførte da også en storm af protester fra aviser og trafikanter.
.......
Den har jeg sku min tvivl om mener trods det er godt 9 år siden at min kørelærer faktisk sagde at det måtte man gerne så længe at du ikke overtræder de i tilfældet fuldt optrukne striber.........!!!

Nu er det jo ikke så længe siden jeg har været på bænken. Og der fik jeg at vide at man IKKE må overhæle et registreret køretøj (dvs. med nummerplade/r på), hvis der er fuldoptrukken linie heller ikke selvom der er plads til det.

Og lave en forbikørsel i tæt trafik på midterlinien ved jeg sgu ikke med, men lur mig om ikke det er ulovligt. Om hvorvidt det giver klip eller ej ved jeg ikke.
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

junior

• Søndagskører
  • **
  • Ride Like There's No Tomorrow!!
Karlo Klaphat...
« Svar #20 Dato: September 15, 2005, 02:59:53 pm »
Citat fra: Majse
Jeg kører ikke så tit mellem biler mere.. rammer heller ikke lige køer så tit som engang.. men engang da jeg kom trillende stille og roligt, var der en bilist som pludselig slog armen ud af ruden som var rullet ned,  så jeg blev pisse forskrækket.. Resultat for ham.. Netop et afrevet sidespejl.. Så kan han lærer det og gør nok ikke sådan noget mere... Hi hi.. Faktisk steg han ud af bilen og løb efter mig.. Det var sjovt...  du kan ikke fange mig...

Nå hygge og go dag...

Majse

hvaaa !! Majse gør det ikke ondt at ramme sådan en ko   :lol:  :lol:
TO RIDE OR NOT TO RIDE.. ?
that is a stupid question...

Nu med Daytona 675 ,SV 1000N og en DR-Z 400 SM  Life is great :o)

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9136