Sidder med en masse jeg godt vil ud med når nu jeg ser det her indlæg, ved det kan gi "klø" men syns stadig jeg lige vil "skyde" min kommentar

Jeg vil starte med at fortælle at jeg BESTEMT ikke er ham der køre "morfar kørsel" når jeg er ude på min Mc.
Og self kan det os let gå galt for mig.
Til dagligt sidder jeg som lastbilchauffør og med den baggrund har jeg en lidt anden mening en de fleste tror jeg

Er i klar over at en lastbil har så store blinde vinkler at der kan gemme sig en lastbil i dem, og at de faktisk er stort set lige så store i en personbil. Måske er jeg naiv men jeg TROR bare ikke på at der er nogen der kan sidde i sin bil og tænke "Den mc køre som en gal HAN SKAL DØ"..........
Jeg vil bestemt ikke ha den på nakken at jeg bevist har kørt en ned pga hans kørsel.
På vejene ser jeg DAGLIGT folk på mc der plasere lige i de blinde vinkler.... Lige bag V baghjul i læ af hjørnestolpen på bilen, og godt tæt så spejelene skal se om hjørner for at se mcén.
Eller komer med 150+ bag fra, blæsendende forbi så billisten ikke har en chance for at nå at reagere hvis han skal dreje til venstre.
Jeg kunne blive ved.
Hver gang jeg ser det sidder jeg og tænker "bare ikke han blander nogen ind i det NÅR det går galt"
Jeg er helt med på at det Langt de fleste gange er billisten der ikke overholder reglerne, så det går galt.
Men jeg syns ærligtalt vi lige skulle feje for egen dør før vi kommer med påstande om at billisterne køre som det passer dem og bare køre os ned med vilje.....................Og de fleste af os sætter jo os sig i en bil en gang i mellem.
Jeg syns det er et godt initiv, om det skule ha været lavet på en anden måde eller ej har jeg ikke lige den store mening om.
Men som jeg lige ser det har vi stort set kun 3 problemer i trafikken.
1 vi på mc køre til tider ALT for stærkt..... Inklusiv mig selv.
2 vi får ikke øjenkontakt med de andre i trafiken der kan være farlige for os.
3 alle holder 100% på sin ret uden at tænke over at det måske er en selv der er den "bløde" i trafikken.
Håber ikke jag får alt for mange op i det røde hehe
Men lige min mening