Forfatter Emne: Sommer-prank med bikini-pige  (Læst 1891 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sommer-prank med bikini-pige
« Dato: Juli 02, 2010, 10:32:57 am »
Hold da kæft hvor har jeg lyst til at tage ud og bade i stedet for at sidde inde på kontoret!!!!

http://www.break.com/index/ice-waterfalll-on-bikini-girl-prank.html#id1876209
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Balk

• Scooterfjæs
  • *
Sv: Sommer-prank med bikini-pige
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2010, 12:09:52 pm »
Så må du jo gøre brug af den nye strand ved svanemøllen, arbejdede du ikke lige ved norhavn? Så kan vi måske få en chick-rapport fra den nye strand, om den er noget værd?  :wink:

Jeg er fristet at springe i havnen herinde på Kalvebod Brygge...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2010, 12:16:05 pm »
Jo, jeg sidder i en af glas-bunkerne nede ved havnen.

Har været forbi stranden i kajak 3-4 gange den sidste uges tid og kan kun sige at der er PAKKET!

Tager en tur igen på tirs med Luske :-)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2010, 01:53:54 pm »
Var nødt til at gå en tur langs Bryggen efter frokosten...... Overvejede kraftigt  at lede efter den 2-krone jeg vist nok tabte på græsset sidste år  :cool:

Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Balk

• Scooterfjæs
  • *
« Svar #4 Dato: Juli 02, 2010, 02:33:35 pm »
Var nødt til at gå en tur langs Bryggen efter frokosten...... Overvejede kraftigt  at lede efter den 2-krone jeg vist nok tabte på græsset sidste år  :cool:

Hvis du finder en tyver kan det min  :wink:

Men en lille herlig/tragisk historie fra bryggen forrige sommer:

En varm sommerdag hvor bryggen er HELT proppet. En meget ung gut ligger og drøner op og ned at bryggen på en rød Ducati 996 (eller 999 jeg kunne ikke helt se det). Han holder ind til siden og sidder og gasser lidt op. Efter at have fået alles opmærksomhed slukker han MC'en og stiger af, han tager hurtigt sin matchende røde hjelm af og tager en Ducati kasket på (ja han havde alt udstyret, naturligvis også en rød Ducati jakke). Jeg ved ikke hvorfor, man han beslutter at folk skal høre lidt mere bulder og tænder sin maskine igen... Dyret står i gear, laver et fint lille hop fremad og ligger sig pænt ned på den ellers så fine kåbe. Det udløste et simultant brøl af latter, klappen og hujen fra halvdelen af bryggen, han så møjsommeligt havde forsøgt at imponere.

Det gør altid lidt ondt i sjælen at se sådan noget, men det var næsten fortjent, efter den omgang blær han formåede at præstere.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 02, 2010, 03:51:40 pm »
Det gør altid lidt ondt i sjælen at se sådan noget, men det var næsten fortjent, efter den omgang blær han formåede at præstere.

Leeeve janteloven  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #6 Dato: Juli 02, 2010, 04:12:31 pm »
Men en lille herlig/tragisk historie fra bryggen forrige sommer:

En varm sommerdag hvor bryggen er HELT proppet. En meget ung gut ligger og drøner op og ned at bryggen på en rød Ducati 996 (eller 999 jeg kunne ikke helt se det). Han holder ind til siden og sidder og gasser lidt op. Efter at have fået alles opmærksomhed slukker han MC'en og stiger af, han tager hurtigt sin matchende røde hjelm af og tager en Ducati kasket på (ja han havde alt udstyret, naturligvis også en rød Ducati jakke). Jeg ved ikke hvorfor, man han beslutter at folk skal høre lidt mere bulder og tænder sin maskine igen... Dyret står i gear, laver et fint lille hop fremad og ligger sig pænt ned på den ellers så fine kåbe. Det udløste et simultant brøl af latter, klappen og hujen fra halvdelen af bryggen, han så møjsommeligt havde forsøgt at imponere.

Whoooop aaasssss!!   :tie: :whipped: :whipped: :whipped: :whipped: :whipped:
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Tolken

• Søndagskører
  • **
  • Ses der ude
« Svar #7 Dato: Juli 02, 2010, 05:09:42 pm »
Haha!
Det er jo inspiration lige der!
Rasmus aka Tolken.