Jeg bruger indtil videre en rygsæk til skiftetøj, PC, og andet der skal med på turen. Men rygsæk er nok ikke det optimale at have under et uheld (ikke at jeg har planlagt et sådant ).
Det der tiltaler mig mest er et taske sæt der 'bare' kan smides over bagsædet og ikke involvere fastmonteret bagagebære el. lign.. Tanktaske kan der vist ikke blive tale om i mit tilfælde .
Hvad bruger i andre og hvad er jeres erfaringer ?
Jeg har en Krauser K4 topbox på min. Beslaget er ultranemt at afmontere, så det skæmmer ikke cyklen når jeg ikke bruger det. Jeg ved så ikke hvor meget anderledes det er på den nye model.
Jeg har derudover nogle GIVI smid overtasker, men det er langtfra optimalt. Ham jeg købte MCen af havde monteret dem forkert, så den ene taske fik brændt hul i bunden, og jeg har hørt om andre der har mistet deres bagage på denne måde. Det giver også nogle småridser på hækpartiet at køre med disse.
Jeg fik også en Held tanktaske med, den har jeg endnu ikke prøvet at køre med, men har overvejet det til weekendens tur, om ikke andet så for kortlommens skyld