Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej Christian,,, det er jo film det drejer sig om
Hej dejligt med et klip fra de brede veje her i midtjylland, er det ude ved Gludsted eller hva?Og ja er der nogen der ved om man kan på en eller anden måde få film fra et gl. alm. ikke digital kamera over på sin pc , da jeg har et par klip fra et par andre mcér jeg har haft
Citat fra: SandmanJeg har tit tænkt på og lave noget så begge lygter kunne lyse altid men har aldrig rigtigt fået nogle goe ideer endnu..Ork... intet problem...Jeg lavede det på min "gamle" sv650s.Se billeder af det på min hjemmeside: http://www.cecicat.dk/sv1000s.htmvælg: "Billeder af min gamle SV650s" og "Front med nærlys i begge" Eller hvis du kun skal se den side så: http://www.cecicat.dk/7.htmStumper: pos.lys-fatning fra eks: Fiat Tipo og en 20W halogenpære fra husinstalation som har fået bukket stikbenene omkring soklen på pæren, så passer den i fatningen.Fatningen bores i parabolen og ledningen monteres til nærlyset.
Jeg har tit tænkt på og lave noget så begge lygter kunne lyse altid men har aldrig rigtigt fået nogle goe ideer endnu..
du skal bruge en "dims" som kan konvertere det analoge video signal til digitalt signal - Flere forskellige produkter findes - Pinnacle laver en ekstern boks som kan klare trikket. Ellers er Cannopus nok førende når det gælder produkter til hjemmebrug. Se evt. på www.videohelp.com under "capture cards". Prislejet er mellem 1500 og 3000 kr. Ved ikke om det kan gøre anderledes.
Citat fra: Caponedu skal bruge en "dims" som kan konvertere det analoge video signal til digitalt signal - Flere forskellige produkter findes - Pinnacle laver en ekstern boks som kan klare trikket. Ellers er Cannopus nok førende når det gælder produkter til hjemmebrug. Se evt. på www.videohelp.com under "capture cards". Prislejet er mellem 1500 og 3000 kr. Ved ikke om det kan gøre anderledes.Tjek lige Aldi inden du bruger 1500 kr på det. Mener at de har en converter til 399.00 kr.