Forfatter Emne: Plastic reperation ??  (Læst 4789 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Plastic reperation ??
« Dato: September 01, 2005, 05:17:48 pm »
Hvor i KBH området finder man en der kan finde ud af at reparere kåbeplastic - nærmere betegnet min hugger :?:

Jeg glemte min bøjle lås, så nu er der slået et stykke af huggeren, og gummiet på min bremse slange er flået ... :x  :evil:  :oops:

Lorte lås - den blev vredet ind i fælgen så man kunne have kørt videre med den... det er helt skæv nu! (... noget man skulle tro jeg også var da jeg kastede los i morges)

Fælgen er ok, men har et par sorte striber af låse-gummi... :shock:  heldigt...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Paw

• Sandt SVin
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Plastic reperation ??
« Svar #1 Dato: September 01, 2005, 06:39:03 pm »
Mon ikke du er bedre tjent ved at udskifte din hugger, jeg tror ikke det kan repareres ret pænt :?

Tak for turen iøvrigt, det var en FEEEED oplevelse :wink:
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
Plastic reperation ??
« Svar #2 Dato: September 01, 2005, 09:17:08 pm »
Citat fra: Paw
Mon ikke du er bedre tjent ved at udskifte din hugger, jeg tror ikke det kan repareres ret pænt :?

Tak for turen iøvrigt, det var en FEEEED oplevelse :wink:

måske ikke - men så tror jeg bare det bliver klippet helt af og filet til - det er trods alt blot et lille stykke på 1cm oven på bagsvingeren i højre side...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bongers

• Gæst
Plastic reperation ??
« Svar #3 Dato: September 02, 2005, 08:04:20 am »
Du kan sikkert ordne det var at komme glasfiber på og slibe det til !! lidt afhængige af hvor meget plads der er !!!

Det kan jeg gøre for dig  :wink:  :wink:

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
Plastic reperation ??
« Svar #4 Dato: September 02, 2005, 08:56:19 pm »
Citat fra: Bongers
Du kan sikkert ordne det var at komme glasfiber på og slibe det til !! lidt afhængige af hvor meget plads der er !!!

Det kan jeg gøre for dig  :wink:  :wink:

Tak for buddet, men Alex har allerede været der. :wink:

Problemet er nok at det er den lille flig som sidder på oversiden af bagsvingeren, så der er ikke så meget plads hvis det skal være jævnt.