Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
hej allesammen,jeg står overfor at skulle brødføde en masse sultne gutter til et polterabend på Nørrebro og synes en god pattegris på grill er lige sagen, men jeg mangler en grill og jeg mangler en gris. håber at kunne findnogen madkyndige, der har erfaring med at skaffe den slags. Jeg leder ikke efter google svar, men gode erfaringer
hej allesammen,bla bla bla sultne gutter bla bla bla og jeg mangler en gris. bla bla bla
Jeg er jo også lidt en gris, så call me
skyggen lavede en fantastisk hvisløgsmarinademen at bruge øl i stedet kan være lige så godt
Hej Sune.Balkan butikken ligger på hjørnet af Jagtvej og Jægersborggade. Ellers er det gaden efter. Ikke Bjelkes Alle men den modsatte vej. Den er ikke til at undgå når du står ved stoppestedet ved linie 18. De har også en masse specielle pølser og den slags der er godt, hvis man er til det. Håber du får en fornøjelse med det.