Hej.
Ideen med denne post er at lave en tråd om, hvilke fede og billige ting man kan få til SV 650 og SV 1000.
Ideen opstod da jeg skrev i et indlæg på MC-galleri, vedr. en klar baglygte, hvor jeg lagde et link til ebay. Dagen efter skrev Jannik et indlæg herinde, hvor han havde lånt linket inde fra MC-galleri, som flink gestus til andre brugere herinde, hvilket jeg syntes er mega fedt, jo mere vidensdeling desto bedre. Lige en henvisning til indlægget:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=15418.0Det er så meningen at alle der har nogle billige fede ting til svinet så kunne lave link til dem herinde. Jeg have lidt tænkt mig det skulle være billige ting, da man altid kan finde noget dyrt, men det er jo ikke ensbetydende med det altid er godt.
Man kan jo f.eks. finde en masse på ebay, men det er ikke altid det er lige nemt at finde ud af, hvad man skal søge under, da det til tider kan være noget ret sjovt det står under.
Ved godt man bare kan søge herinde på forummet og bruge ualmindelig mange timer på det, men syntes det kunne være fedt at samle en masse i samme tråd lige fra, undertray, hugger, plov, blinklys, kåbedele osv.
Men håber der er nogen der er med på ideen.
Og så er det ud og glo på dyret og se alle de fede ting i har lavet og monteret og så herind poste det i den her tråd. Det må gerne være med evt. billede og links til de steder i har købt.
Mvh. Mads