Forfatter Emne: Fede billige ting til SV'eren. Vis hvad du har lavet i denne tråd.  (Læst 2772 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Hej.

Ideen med denne post er at lave en tråd om, hvilke fede og billige ting man kan få til SV 650 og SV 1000.

Ideen opstod da jeg skrev i et indlæg på MC-galleri, vedr. en klar baglygte, hvor jeg lagde et link til ebay. Dagen efter skrev Jannik et indlæg herinde, hvor han havde lånt linket inde fra MC-galleri, som flink gestus til andre brugere herinde, hvilket jeg syntes er mega fedt, jo mere vidensdeling desto bedre. Lige en henvisning til indlægget:

http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=15418.0

Det er så meningen at alle der har nogle billige fede ting til svinet så kunne lave link til dem herinde. Jeg have lidt tænkt mig det skulle være billige ting, da man altid kan finde noget dyrt, men det er jo ikke ensbetydende med det altid er godt.

Man kan jo f.eks. finde en masse på ebay, men det er ikke altid det er lige nemt at finde ud af, hvad man skal søge under, da det til tider kan være noget ret sjovt det står under.

Ved godt man bare kan søge herinde på forummet og bruge ualmindelig mange timer på det, men syntes det kunne være fedt at samle en masse i samme tråd lige fra, undertray, hugger, plov, blinklys, kåbedele osv.

Men håber der er nogen der er med på ideen.

Og så er det ud og glo på dyret og se alle de fede ting i har lavet og monteret og så herind poste det i den her tråd. Det må gerne være med evt. billede og links til de steder i har købt.

Mvh. Mads
« Senest Redigeret: Februar 13, 2011, 05:24:48 pm af Mads_t »
Mvh. Mads Tønder

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Fede ting til SV'eren der gør dit svin sejere
« Svar #1 Dato: Februar 11, 2011, 10:12:36 pm »
Kan lige starte med et link til ebay.

http://cgi.ebay.co.uk/Carbon-Fibre-Fenda-Extenda-SV-650-SV-1000-SV650-SV1000-/270702001006?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item3f0718bb6e#ht_3097wt_907

Forskærmforlænger i Carbon til ca 200kr.

 Syntes selv den er ret cool og langt federe end de matte plastik man kan købe til dyre penge.
Mvh. Mads Tønder

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Fede ting til SV'eren der gør dit svin sejere
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2011, 09:13:47 am »
Idéen er god nok, problemet er bare når alle de links er døde, så er der et stort oprydningsarbejde for admin for at man ikke drukner i døde links.  :huh:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Fede ting til SV'eren der gør dit svin sejere
« Svar #3 Dato: Februar 13, 2011, 05:16:25 pm »
Hmm, det var ellers en skam, syntes ellers det virkede som en god ide. 
Men der er ligefrem heller ikke nogen opbakning omkring emnet, så det går nok i sig selv.

Men ellers kunne det være fedt, hvis man lagde et billede ind af de opgraderinger man har lavet og det sted man har købt det. Så kunne man linke til stedet og skrive søgeordet det sted man har købt, så er der da chance for at man ikke kun får døde links.

Kan give et eksempel på det link til ebay vedrørende forskærmsforlænger som jeg skrev længere oppe.

Søgeord: Carbon fenda SV

Link:

http://shop.ebay.co.uk/i.html?_nkw=Carbon+fenda+SV&_sacat=0&_stpos=&_sop=15&gbr=1&_dmpt=UK_Motorcycle_Parts&_odkw=Carbon+SV&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Så er der i hvert fald mindre change for døde links, når man søger på ordet.

En eller anden måde må det da kunne lykkes at samle det i en tråd. Evt. linke til poster der allerede er lagt ind her i forummet og så give en kort beskrivelse af hvad det er man linker til.

Mvh. Mads
Mvh. Mads Tønder

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Fede billige ting til SV'eren. Vis hvad du har lavet i denne tråd.
« Svar #4 Dato: Februar 17, 2011, 09:14:44 am »
Alternativet kunne være at en admin lavede "sticky" tråde, en om hver af de populæreste ændringer/ombygninger/tilføjelser. Hvis man så gerne vil ha en hugger monteret, dribler man ind i hugger tråden, og ser hvem der har fundet hvilke modeller til hvilke priser hvor.

hugger
plov
klar baglygte
egoskal
hæve/sænke-sæt
kædekit/gearinger
bremseklodser/skiver
luftfilter
pc
crashpads
Undertail
nummerpladeholder
kølerpyntegrill


osv osv

skulle der opstå et enkelt dødt link i en af trådene, overlaver man det nok.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Mads_t

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 144
Sv: Fede billige ting til SV'eren. Vis hvad du har lavet i denne tråd.
« Svar #5 Dato: Februar 17, 2011, 06:24:24 pm »
Alternativet kunne være at en admin lavede "sticky" tråde, en om hver af de populæreste ændringer/ombygninger/tilføjelser. Hvis man så gerne vil ha en hugger monteret, dribler man ind i hugger tråden, og ser hvem der har fundet hvilke modeller til hvilke priser hvor.

hugger
plov
klar baglygte
egoskal
hæve/sænke-sæt
kædekit/gearinger
bremseklodser/skiver
luftfilter
pc
crashpads
Undertail
nummerpladeholder
kølerpyntegrill


osv osv

skulle der opstå et enkelt dødt link i en af trådene, overlaver man det nok.

Ja det kunne være en god ide. Håbede lidt på der var flere der var klar på ideen, syntes det kunne være en rigtig god måde at fordele viden på.

Jeg kan heller ikke rigtig se noget galt i lidt døde links, hvis man nu bare skriver hvad produktet hedder og hvor man har fundet det henne.

Men lad os se nogen ideer, det kunne være mega fedt.

Mvh Mads
Mvh. Mads Tønder