Forfatter Emne: Skift af udstødning + lampda sonde? (SV650SA K7)  (Læst 2020 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Pyromatic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
    • Min Lymfekræft Blog
Skift af udstødning + lampda sonde? (SV650SA K7)
« Dato: Marts 29, 2010, 10:24:47 pm »
Hej folkens :)

Jeg har lige fået splittet min Sv i totusinde stumper - og er nået til et punkt, hvor jeg har 2 problemer.

Jeg skal ind og have skruet min originale udstødning af, og have monteret min nye tri-oval udstødning..

Så - Hvordan gør kommer jeg ind til den bagerste cylinder uden at skulle pille motoreren ud ?

Har praktisk talt skilt hele bagenden ad (skal alligevel skifte nr. plade holder og blink) - men hvis jeg piller ret meget mere af så er der kun stel tilbage :O :)

Der ud over.. Fik lige spottet, min sv har sku da en lampda sonda.. Det har Yoshimura da ikke lige været flinke og lave plads til.. så hvad gør jeg så, uden at få min sv til at melde fejl :/ ?

(jeg ved godt og jeg også har spurgt på mcg.dk - men af folk herinde, har ofte selv haft fingrene i maskineriet - så håber på bedre svar) :)

Mvh
 Michael

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Skift af udstødning + lampda sonde? (SV650SA K7)
« Svar #1 Dato: Marts 29, 2010, 11:08:17 pm »
Jeg har svaret dig på MCG også, men kort og godt vil jeg kraftigt fraråde at snyde lambda sonden, medmindre du får justeret maskineriet ind med powercommander eller lignende.
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

Pyromatic

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 63
    • Min Lymfekræft Blog
Sv: Skift af udstødning + lampda sonde? (SV650SA K7)
« Svar #2 Dato: Marts 29, 2010, 11:23:18 pm »
Jeg har svaret dig på MCG også, men kort og godt vil jeg kraftigt fraråde at snyde lambda sonden, medmindre du får justeret maskineriet ind med powercommander eller lignende.

Well.. Jeg syntes bare jeg har læst tilpas mange steder det ikke betyder noget.. :(

Det var faktisk derfor jeg købte udstødningen - sælgeren sagde også at den passede fint over - flot, han "glemte" bare lige at fortælle der også skulle en powercommander på..

Nå hmm.. Hvad fanden kan man så gøre? - ud over at sælge udstødningen ?

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Sv: Skift af udstødning + lampda sonde? (SV650SA K7)
« Svar #3 Dato: Marts 29, 2010, 11:31:46 pm »
Har svaret dig igen på MCG.   :mrgreen:
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!