Forfatter Emne: Skørping !!!  (Læst 4472 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Skørping !!!
« Svar #15 Dato: August 24, 2005, 02:51:15 pm »
Citat fra: Bongers

Kald det hvad du vil...  :?  :?  :?
WWW.50km.dk


50 km  :shock: Det er sgu da lidt af en( de tre ruter tilsammen) løbetur  :?
Er du sikker på at du ikke har lungebetændelse ( som SVea :wink: ) og går lidt for hård til pillerne ? :roll:

Hvis ikke, må jeg bare ønske god tur  :D
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Skørping !!!
« Svar #16 Dato: August 24, 2005, 03:43:38 pm »
Citat fra: B2
Er du sikker på at du ikke har lungebetændelse ( som SVea :wink: ) og går lidt for hård til pillerne ? :roll:

Hvis ikke, må jeg bare ønske god tur  :D

Hey, jeg har det fint og kunne snildt løbe 50 km endda med Bongers på ryggen kun iført hotpants og rygskjold... Og nu vil jeg drikke noget mere hostesaft, så jeg kan bibeholde den illusion  :shock:  :shock:
God tur lille Bongers, may the force be with you

MVH SVea som kører bedst ---- Bag på Bongers  :lol:  :lol:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Bill

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1414
  • Nu med gixxer :D
Skørping !!!
« Svar #17 Dato: August 24, 2005, 05:22:04 pm »
Citat fra: Bongers
Citat fra: Oxygen
Det lyder som en spejdertur?  :D  :D


Kald det hvad du vil...  :?  :?  :?

WWW.50km.dk


Du er sgu da ikke rigtig rask. Prøv lige en slurk af SVea's hostsaft :?:  :!: , der lyder som noget der virker.  :lol:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Skørping !!!
« Svar #18 Dato: August 24, 2005, 06:35:40 pm »
Bongers, det er tid at spise dine piller - dobbelt op :wink:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Bongers

  • Gæst
Skørping !!!
« Svar #19 Dato: August 24, 2005, 09:48:29 pm »
Det var derfor jeg ikke lige sagde, hvad jeg skulle i det jyske (for ikke at virke tosset..) - men har gennemført det omkring 4 gange før... som de siger i korpset "enten løber man hurtigere end ældste jæger, eller også trykker man manden med leen i hånden" - skal bare gennemføre på under 8 timer, så er min renomme stadig godt  :wink:  :wink:

og så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ;-) ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar  8)  8)

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Skørping !!!
« Svar #20 Dato: August 25, 2005, 01:08:51 am »
Citat fra: Bongers
og så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ;-) ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar  8)  8)

Tror faktisk ikke det gjorde noget hvis du tænkte på Majse, hun er vist rimlig hardcore!!! Hun er da værd at overveje som makker, men spørg lige Moolex om lov først  :lol:  :lol:
Det er sgu flot nok, at du kan det magte det der løbehalløj!! Vi er vel bare så imponerede, at vi ikke ved hvordan vi skal udtrykke det, og så er det sgu lettere bare at mobbe dig... Du kan ta´ det  :twisted:  :twisted:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Skørping !!!
« Svar #21 Dato: August 25, 2005, 02:31:26 am »
for guds skyld :roll:  :roll:  tænk dog endelig på fruens skanker, det er pivegratis(næsten) og koster hverken moms eller coda-afgifter, højest en af de tykke fra skinkekutteren i Buddinge :D  :D
   

Bongers

  • Gæst
Skørping !!!
« Svar #22 Dato: August 25, 2005, 08:11:14 am »
Citat fra: Moolex(Christian)
for guds skyld :roll:  :roll:  tænk dog endelig på fruens skanker, det er pivegratis(næsten) og koster hverken moms eller coda-afgifter, højest en af de tykke fra skinkekutteren i Buddinge :D  :D


hummmm - hvordan svare man her !!!!!! men har indtrykket at I faktisk løber O-løb..

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Skørping !!!
« Svar #23 Dato: August 25, 2005, 11:25:05 am »
Citat fra: Bongers

og så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ;-) ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar  8)  8)


Halløj! det lyder sgudda cool...

Jeg løber med res-off'erne ca. hver anden uge, men jeg må hellere tage en af de lange ture næste gang, hvis jeg skal være klar til Sverige...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Bongers

  • Gæst
Skørping !!!
« Svar #24 Dato: August 25, 2005, 11:30:26 am »
Citat fra: nyg
Citat fra: Bongers

og så findes der vildere løb en det her - så hvis der er en anden med gode ben (og her tænker jeg ikke på majse ;-) ) så mangler jeg en makker, til 100timers løb, i det svenske højland til februar  8)  8)


Halløj! det lyder sgudda cool...

Jeg løber med res-off'erne ca. hver anden uge, men jeg må hellere tage en af de lange ture næste gang, hvis jeg skal være klar til Sverige...


Tror også at du nemt kan bære en rygsæk... og ikke stopper når du først når op i fart  :shock:  :shock: - vi kan jo tage den, en dag, når vi stikker hovederne sammen  :wink:  :wink: