Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hmm.Har kun en ny til masteren, så det kan da godt blive lidt "sjovt"
Altså, hvis du tror at du kan tage den dobbelte banjo fra kaliberen og sætte op på masteren og dermed få to slanger direkte fra masteren, tager du fejl. De er forskellige.
Citat fra: NielSV650 efter Marts 18, 2010, 04:33:22 pmAltså, hvis du tror at du kan tage den dobbelte banjo fra kaliberen og sætte op på masteren og dermed få to slanger direkte fra masteren, tager du fejl. De er forskellige. Håber ikke det er det samme på en SV1000 for så må jeg hellere lave det om på min, for sådan gjorde jeg for 3 år siden.
Citat fra: Mads efter Marts 18, 2010, 03:06:26 pmHvordan har du monteret slangen til bagbremsen? Så nemlig at der var blevet gnavet lidt i mit sæt pga. beslaget på svingarmen... Det ville jeg gerne undgå med det nye.Aner det ikke, den har jeg ikke skiftet. Den får nok en omgang når jeg skifter foran. Så skal jeg nok tage lidt før- og efterbilleder
Hvordan har du monteret slangen til bagbremsen? Så nemlig at der var blevet gnavet lidt i mit sæt pga. beslaget på svingarmen... Det ville jeg gerne undgå med det nye.