Ja, jeg har fået lavet en skræddersyet læderdragt (model Brno) af MCOnline.dk, da jeg er ret høj (193 cm, 90 kg), og ifølge MCOnline ikke kunne passe nogle af deres almindelige dragter. Fair nok..
Jeg får hjælp til at tage de 22 mål der skal til for at lave dragten. Der gøres opmærksom på at målene skal tages tæt, men ikke stramt, og med det tøj på, som man vil ha' på under dragten.
Jeg får taget målene iført en sweatshirt og et par jeans, så jeg er sikker på at der er plads til noget varmt tøj under, og målene bliver bestemt ikke taget stramt.
Nu har jeg så 3 måneder efter bestillingen (De lover 5-6 uger!!) modtaget min dragt, og den er sindssyg stram, i overdelen især!! Det til trods for at jeg kun har en t-shirt og boxershorts inden under, og tillige har taget beskyttelsen i ryggen ud. Det kan sgu da ikke passe??
Ved godt at sådan en type dragt skal sidde tæt til, og bukserne kan nok også gå, men jeg skal sgu kæmpe for at få skidtet på overkroppen. Det er især om maven, over skuldrene og underarme at den er meget stram. Der mangler også lige et par cm eller tre på ærmelængden.
Noget der får mig til at undre mig endu mere er, at der på følgesedlen, i feltet "leveringsadresse", står et navn og en adresse, som er streget over med en sort tush, og det er ikke mit navn og adresse... Har prøvet at slå navn og adresse op, men der findes ingen kombination der passer.
Min tanke er at de har forsøgt at tage røven på mig, ved at sende mig en str. 60 (den største der laves), for under varebeskrivelse står der "Safety 1st Brno, farve sort/grå, unisex 60". Den er så bare faktureret til 5500 som en custom koster...
Pointen med mit offentlige piveri er, at høre om nogle af jer har erfaringer med disse dragter?? Udvider læder sig meget? Evt. én med en str. 60 som jeg kan sammenligne mål med? Mener at ha' set er par billeder hvor Alex har sådan en på...
-Morten