Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja underligt, jeg har også som smølfen JS1BY1321001xxxxx og den er fra 2005
hvordan ser man hvad årgang en sv er i stelnummeret???på forhånd takLouise h
Jannik hvilken årgang er min ? Og hvordan ser man det ? ... undskyld SPAM men det giver et eksempel ! http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=1745
Citat fra: Per efter Januar 26, 2010, 12:36:39 pmJannik hvilken årgang er min ? Og hvordan ser man det ? ... undskyld SPAM men det giver et eksempel ! http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=1745K4 = Rød med S på tanken og sølv stelDen blev solgt i 2004 og 2005 men alle var K4
lige de sidste billeder af SV'ere jeg har kigget på hvor opløsligheden er så god at Stel nummeret på biken kan aflæses her starter de med JS1BX1.... ?
Citat fra: blz efter Januar 27, 2010, 09:54:18 amlige de sidste billeder af SV'ere jeg har kigget på hvor opløsligheden er så god at Stel nummeret på biken kan aflæses her starter de med JS1BX1.... ?HOV ja det opdagede jeg da så også lige... det er da vildt!! hmmm burde man redigere det lidt??
Citat fra: roadpilot efter Januar 28, 2010, 04:39:44 pmCitat fra: blz efter Januar 27, 2010, 09:54:18 amlige de sidste billeder af SV'ere jeg har kigget på hvor opløsligheden er så god at Stel nummeret på biken kan aflæses her starter de med JS1BX1.... ?HOV ja det opdagede jeg da så også lige... det er da vildt!! hmmm burde man redigere det lidt??vil det være passende hvis jeg opdager stel-nr, nr-plade og anden personlig info at redigere billedet?
Citat fra: blz efter Januar 29, 2010, 02:06:16 pmCitat fra: roadpilot efter Januar 28, 2010, 04:39:44 pmCitat fra: blz efter Januar 27, 2010, 09:54:18 amlige de sidste billeder af SV'ere jeg har kigget på hvor opløsligheden er så god at Stel nummeret på biken kan aflæses her starter de med JS1BX1.... ?HOV ja det opdagede jeg da så også lige... det er da vildt!! hmmm burde man redigere det lidt??vil det være passende hvis jeg opdager stel-nr, nr-plade og anden personlig info at redigere billedet?Det er i alt fald fint hvis du kan sløre mit billede lidt