Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Banditten efter Juni 19, 2006, 09:19:11 pmNogen der har erfaring med hvilken Voks der er bedst og hvor den kan købes ?Jeg har de sidste par år brugt Ultra Glozz, som er noget flydende såkaldt "kemisk glas" med en let slibende effekt.I følge vejledningen skal det kun påføres en gang årligt, men det holder ikke helt syntes jeg.Jeg købte det hos Enghave til en horribel overpris, så næste gang vil jeg nok bare købe noget almindelig fast voks fra Simoniz eller Turtle - det ved man hvad er.
Nogen der har erfaring med hvilken Voks der er bedst og hvor den kan købes ?
Citat fra: nyg efter Juni 20, 2006, 10:24:25 amCitat fra: Banditten efter Juni 19, 2006, 09:19:11 pmNogen der har erfaring med hvilken Voks der er bedst og hvor den kan købes ?Jeg har de sidste par år brugt Ultra Glozz, som er noget flydende såkaldt "kemisk glas" med en let slibende effekt.I følge vejledningen skal det kun påføres en gang årligt, men det holder ikke helt syntes jeg.Jeg købte det hos Enghave til en horribel overpris, så næste gang vil jeg nok bare købe noget almindelig fast voks fra Simoniz eller Turtle - det ved man hvad er. Har set man kan købe det der Turtle Wax på tankstationer, men er det det samme ??? er der forskel på det til MC og Biler ?
Jeg plejer vindtørre den, det tager mindst en tur på 50 km Man bliver jo nødt til at skynde sig at vise den frem når den endlig er ren.Jeg hader pollen, katte og fuglelort. Må man skyde katte i ens carport