Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jaa, eller bare drikke en masse øl...
Citat fra: Mad MJaa, eller bare drikke en masse øl... Den er jeg med på Jeg går straks igang, skål Olfert
Så nu sidder jeg med en pils for at lægge bunden til endnu flere i aften Olfert
Citat fra: OlfertSå nu sidder jeg med en pils for at lægge bunden til endnu flere i aften OlfertOlfert du skal altid være velkommen til at komme i byen med SVea!!! Det skal i allesammen da være.... Skal et dejligt sted hen, hvor jeg kan gå uforstyrret klædt i Suki buksen... Der er dog dresscode for mænd... Det er vist påkrævet at i har dametøj på, men jeg låner gerne min garderobe ud!!! Og jeg tror heller ikke at I kan gå så uforstyrret rundt som mig
Hvis jeg også skal barbere stængerne, så gider jeg altså ikke Og så er det vist for sent nu Olfert
Citat fra: OlfertHvis jeg også skal barbere stængerne, så gider jeg altså ikke Og så er det vist for sent nu OlfertHvad i alverden lavede du oppe kl 6 i morges Det var faktisk ikke for sent, du kunne stadig have nået at deltage i løjerne.