Forfatter Emne: hvorfor sker det altid for mig !!!!!!!!  (Læst 1492 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

poffy

• Søndagskører
  • **
  • sådan vil jeg ikk lære at flyve !!
hvorfor sker det altid for mig !!!!!!!!
« Dato: Oktober 21, 2009, 02:27:49 pm »
hmmm ja var i tyskland med en vininde i går og da vi kom hjem til mit kolegie ser jeg over med den p plads hvor min cykel altid holder..... og så skal jeg ellers lige loge for jeg vogner op for damen lækker sku ned... ja var sku nød til at knibe mig i armen for at værer sikker på jeg ikk drømte men nej kommer så hen til hin og får hin rejst op og set på hin... støttebenet er slået op på den som om at nogle har ville køre med den og det er ingen spor af at den er blevet ramt af en bil så ved ikk hva der er sket....
og personen der har lagt hin ned har jo ikk haft bolle nok til at lække en sedl eller noget så ja 8000kr i selrisiko ved kasse 1 WTF (kom ikk og si at sådan en velter af sig selv grr)     HVA ER DET FOR EN VERTEN VI LEVER I

ja sorry skulle lige ud med lidt galle
Stavefejl og ,. fejl kan forkomme da jeg er orblind men skriv lige vis det er helt uforståligt

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
Re: hvorfor sker det altid for mig !!!!!!!!
« Svar #1 Dato: Oktober 21, 2009, 02:44:18 pm »
 :club: :club: :club: min svoger havde samme problem for nogle uger siden. De var på vandrehjem og han kom ned i opholdsstuen og dem som sad dernede sagde at hans MC var væltet. Først troede han at de tog pis på ham men nej - der var ridser i åben + blinklys smadret og udstødning ridset og INGEN SEDDEL !!!!!  :brok:

Han henvendte sig til receptionen på vandrehjemmet men ingen havde lagt en besked. Heldigvis havde de set hvilken bil som havde kørt ind i den og af politiet fik de navnet på ejeren. Han boede selvfølgelig på vandrehjemmet og min svoger og søn gik op og bankede på døren..... :club: :club: han indrømmede straks og alt gik godt men ja han havde sgu aldrig gjort noget hvis ikke de andre havde set det og den den måde kunne opklare sagen...

TIL JER SOM LAVER SKADER...STÅ DOG VED DET ..... grrrrrrrrrrrrr klaphatte.....

Håber ikke at der skete for meget min din kære

Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #2 Dato: Oktober 21, 2009, 07:02:40 pm »
Virkelig kedeligt!

Det er bare irriterende når folk ikke tager ansvar for deres handlinger!

-eller ikke kan holde snitterne for sig selv! Den slags burde straffes :club: :club:

men den slags er jo desværre ikke lovligt!  :lol:
kilosvin med div udstyr...

Damage

• Gæst
« Svar #3 Dato: Oktober 22, 2009, 07:45:47 am »
Min kæreste er også kommet ned en morgen hvor mc´en var væltet fordi der var en idiot som havde kørt ind i den. Den blev repareret for 17.000,- (via forsikringen).  :brok:

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Oktober 22, 2009, 09:57:42 am »
trist... jeg bliver lidt paranøja når jeg ser de biler der holder på vejen med forskellige buler...
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::